Розсекречено дивовижний прототип Audi TT. Концепти автомобілів майбутнього

Під керівництвом Фердинанда Піха — легендарного керівника Volkswagen Group, народилися як культові моделі, так і суперечливі проєкти на кшталт VW Phaeton або надекономного XL1. Проте, навіть наприкінці своєї кар’єри Піх не втрачав жаги до інженерних експериментів. Один із них — дивовижний прототип Audi TT, який насправді… зовсім не TT.

Як розповідає Motor1, на перший погляд, на фото звичайне купе TT першого покоління, але насправді цей автомобіль створили, об’єднавши кузов компактного спорткара з базою від RS4 Avant B5. Розробка тривала близько восьми місяців і стала частиною внутрішніх експериментів Audi із пошуку моделі, яка могла б стояти вище TT у спортивній ієрархії — ще до появи серійного R8.

Щоб поєднати обидві моделі, інженери скоротили шасі RS4 на 170 мм, аби воно відповідало пропорціям TT, але залишили практично всі вузли — трансмісію, підвіску та навіть систему повного приводу. У результаті вийшов TT, який поводився як справжній RS4.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rare Cars Deutschland (@rare_cars_deutschland)

Єдиний TT зі справжнім V6

Під капотом прототипу встановили 2,7-літровий V6 з подвійним турбонаддувом — той самий двигун, що й у RS4 Avant. Це робить його єдиним TT, який коли-небудь отримував справжній V6 (серійні моделі мали лише VR6). Мотор встановили поздовжньо, а не поперечно, як у стандартних версіях, а систему Haldex замінили на повноприводну Torsen із більшим зміщенням тяги на задню вісь.

Сумарна потужність становила 375 к.с. та 440 Нм крутного моменту, що передавалися на всі колеса через 6-ступеневу «механіку». TT Coupe RS4 розганявся до 100 км/год за 4,9 секунди й розвивав максимальну швидкість 280 км/год — справжній суперник Porsche 911 свого часу.

Тестовий зразок, який перевершив 911

За словами Стефана Райля, колишнього керівника quattro GmbH (тепер Audi Sport), цей експериментальний TT був «неймовірно приємним у керуванні й навіть перевершував 911». Автомобіль пройшов повний цикл випробувань — понад 20 тисяч кілометрів, але до серії так і не дійшов.

Причина — висока вартість виробництва та завершення ери Пієха у концерні Volkswagen Group. Втім, ідея створення більш потужного спорткара на базі Audi TT не зникла. У 2006 році її реалізували через дебют Audi R8 — фактичного спадкоємця тієї ж концепції, але вже на новому рівні.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Retromotive (@retromotive)

Спадщина експерименту

TT Coupe RS4 залишився єдиним у своєму роді, уособлюючи епоху, коли Audi не боялася ризикувати. І хоча сьогодні виробництво TT офіційно припинено, а R8 сходить зі сцени, бренд готує повернення у світ спорткарів — уже у повністю електричному форматі. Очікується, що у 2027 році дебютує серійна версія електричного концепту Audi Concept C, який має продовжити цю традицію інженерної сміливості.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.