Компанія Voyah офіційно представила у Китаї свій новий флагманський седан Passion L, який позиціонується брендом як «седан нового покоління». Новинка вже надійшла у продаж у двох комплектаціях за ціною від 279 900 до 309 900 юанів, що становить приблизно $39 300 — $43 500 за поточним курсом. Цінове позиціонування одразу виводить Passion L у сегмент більш доступних преміальних гібридів, де попит у Китаї зараз особливо високий.
Passion L базується на передовій 800-вольтовій платформі з підтримкою надшвидкої зарядки 5C, що дозволяє заряджати батарею з 20% до 80% лише за 12 хвилин. Седан оснащено великою тяговою батареєю ємністю 63 кВт-год, яка забезпечує 410 км пробігу у повністю електричному режимі за циклом CLTC. Сукупний запас ходу — до 1400 км, що робить модель однією з найбільш далекобійних у класі PHEV. При розрядженій батареї середня витрата пального за методикою WLTC становить 5,67 л на 100 км, що підтверджує ефективність силової установки.
Гібридний комплекс у Passion L побудований на основі 1,5-літрового турбомотора, який розвиває 110 кВт (150 к.с.), та двох електромоторів, загальна комбінована віддача яких сягає 516 к.с.. Таке поєднання забезпечує системі повний привод і надзвичайну динаміку: розгін 0-100 км/год займає лише 4,8 секунди, що є результатом, типовим скоріше для спортивних моделей, аніж для великих седанів бізнес-класу.
Окремим акцентом моделі є передові технології Huawei: Passion L отримав інтелектуальний комплекс допомоги водієві Huawei Qiankun ADS 4, який відноситься до одних із найрозвиненіших доступних нині систем автономного водіння серед пасажирських автомобілів у Китаї. Інтерфейс та функціональність медіасистеми побудовано на основі HarmonyOS Cockpit 5.1, що забезпечує швидку взаємодію, підвищену продуктивність та гнучку інтеграцію зі смартфонами Huawei.
Зовнішність Passion L підкреслює його статус: великі розміри — 5125 x 1985 x 1522 мм, колісна база 3010 мм — роблять седан більшим за багато моделей традиційного преміум-класу. Автомобіль пропонують у шести кольорах кузова, включно з ефектними двоколірними варіантами, серед яких яскраві Gold Luan Red та Gold Yao Black. Інтер’єр доступний у трьох варіантах — Danxia Red, Rice White та Misty Grey, і кожен із них формує власну атмосферу в салоні.
Платформа, на якій створено Passion L, адаптована для встановлення потужних двомоторних конфігурацій і забезпечує стабільність навіть на високих швидкостях. Комбінація 800-вольтової архітектури та трикомпонентного літієвого акумулятора дає змогу зменшити втрати енергії та забезпечити високу ефективність як у місті, так і на довгих дистанціях. Розробники особливо підкреслюють, що модель створювалася з акцентом на «довгі подорожі без стресу», що у підсумку підтверджує і максимальний запас ходу.
Усі версії Passion L оснащені повним приводом та двомоторною силовою системою — це принципова відмінність від багатьох конкурентів у сегменті, які пропонують передньоприводні PHEV як базові. Таким чином Voyah робить ставку на поєднання преміальної динаміки, технологічного оснащення та великих запасів ходу.
Сам бренд Voyah позиціонує Passion L як «новий еталон флагманських седанів», і з огляду на технічні характеристики, оснащення та цінову політику модель справді має потенціал зміцнити позиції марки в преміальному сегменті китайського ринку. Новинка вже доступна для замовлення, а в найближчі місяці очікується формування перших партій для покупців.

Опубликовал
Теги: 

