
Toyota готує до дебюту нову модель, яка стане найменшим представником легендарного позашляхового роду Land Cruiser. Модель отримає назву Land Cruiser FJ і має з’явитися на світовому ринку у 2026 році. За задумом інженерів і маркетологів компанії, новинка не стане просто компактнішою версією старших побратимів, таких як Land Cruiser 250 або Land Cruiser 300, а матиме самостійне значення як повноцінний позашляховик зі збереженням ключових характеристик і функцій, притаманних цій іконічній лінійці.
За даними японського авторитетного видання BestCarWeb, новий Land Cruiser FJ отримає рамну конструкцію. Однак, на відміну від моделей 250 та 300 серії, які базуються на масивній платформі TNGA-F, Land Cruiser FJ використовуватиме іншу рамну архітектуру, запозичену у доступнішого пікапа Hilux Champ. Таке рішення дозволить зберегти легкість конструкції, зменшити габарити та одночасно забезпечити високу геометричну прохідність, зокрема завдяки скороченим передньому та задньому свесам. Кліренс майбутньої моделі становитиме 210 мм, що є гідним показником для повноц інного позашляховика. Крім того, автомобіль отримає постійний повний привод із міжосьовим диференціалом Torsen, що гарантує високу ефективність на складному рельєфі.
Габарити Land Cruiser FJ становитимуть приблизно 4500 мм у довжину, 1830 мм у ширину й 1850 мм у висоту при колісній базі 2750 мм. Орієнтовна споряджена маса автомобіля — 1800 кг. Це робить модель найбільш компактною серед усіх актуальних Land Cruiser, однак ідеальною для тих, хто шукає баланс між класичним позашляховим духом Toyota та щоденною зручністю в міських умовах і на трасі.
Toyota пропонуватиме два типи силових агрегатів на вибір, що дозволить моделі охопити широку аудиторію як у традиційних, так і в нових ринкових сегментах. Першим стане добре відомий 2,8-літровий турбодизель 1GD-FTV потужністю 204 к.с., який буде поєднано з 8-ступеневим автоматом. Цей двигун давно зарекомендував себе на інших моделях Toyota як надійний, потужний і тяговитий варіант для важких умов експлуатації. Альтернативою стане бензиновий атмосферний мотор 2TR-FE об’ємом 2,7 літра потужністю 163 к.с., який працюватиме в парі з 6-ступеневою автоматично ю коробкою передач. Обидва мотори призначені для ринків, де економічність, надійність та ремонтопридатність стоять на першому місці.
Усередині новинка отримає сучасне технічне оснащення, зокрема систему вибору режимів водіння. На центральній консолі з’явиться перемикач із можливістю обрання режимів Eco, Normal і Sport, що дозволить адаптувати роботу трансмісії, двигуна та підвіски під поточні умови руху або індивідуальні вподобання водія. Хоча інтер’єр Land Cruiser FJ ще не представлено офіційно, можна очікувати поєднання практичності та цифрових технологій у дусі останніх моделей Toyota з акцентом на зносостійкість матеріалів та простоту ергономіки.