Розкрито характеристики «батарейного» кросовера Mazda EZ-60. Рекламні тизери нових автомобілів

У відкритій базі даних Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю оприлюднено технічні характеристики нового електричного кросовера Mazda EZ-60, створеного на китайській платформі Changan EPA. Ця модель є черговим результатом співпраці Mazda з китайськими партнерами, зокрема з концерном Changan, який вже давно працює у сфері електрифікації транспорту. Mazda EZ-60 офіційно стане першою повноцінною «батарейною» моделлю японського бренду, яка отримає виключно задній привод і буде пропонуватися з єдиним електродвигуном потужністю 258 кінських сил. Живлення забезпечуватиме літій-залізо-фосфатна батарея від компанії CALB, яка відома на китайському ринку як один із провідних постачальників акумуляторів.

Крім повністю електричної версії, Mazda також готує до запуску гібридну модифікацію з бензиновим генератором потужністю 98 кінських сил, який працюватиме у парі з електродвигуном на 190 кінських сил. У цьому варіанті буде встановлено батарею ємністю 31,7 кВт-год. Таким чином, EZ-60 пропонує два принципово різні підходи до електрифікації — повноцінний електрокар і гібридний варіант з розширеним запасом ходу завдяки ДВЗ-генератору, що працює як підзарядник.

Хоча інтер’єр і зовнішність моделі були відомі ще до офіційного розкриття технічних характеристик, нова інформація підтвердила, що Mazda EZ-60 вже зібрала понад 20 тисяч попередніх замовлень, ставши найпопулярнішою «спільною» моделлю Mazda у Китаї. Варто зазначити, що вона лише частково базується на китайському аналогу Deepal S07, що також використовує платформу Changan EPA. У Deepal встановлено акумулятор на 80 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 475 км за стандартом WLTP або 620 км за китайським циклом CLTC. Хоча для EZ-60 офіційно не підтверджено ті самі показни ки, схожість технічної архітектури дозволяє припустити аналогічний рівень автономності в електричній версії моделі.

На відміну від седана Mazda EZ-6, який конструктивно майже повністю повторює китайську модель Deepal SL03, кросовер Mazda EZ-60 має помітно вищий ступінь оригінальності. Автомобіль отримав подовжену колісну базу, повністю змінені кузовні панелі, а також істотно оновлений інтер’єр, що зберігає лише мінімальний рівень уніфікації з базовим китайським аналогом. Одним із ключових елементів оснащення, раніше не представлених у жодній із моделей Mazda, є великий сенсорний 5K-екран діагоналлю 26,5 дюйма та надсучасний проекційний дисплей на 100 дюймів із підтр имкою доповненої реальності, що проєктується на лобове скло.

Згідно з прогнозами китайських автомобільних журналістів, ціни на Mazda EZ-60 коливатимуться в межах від 150 до 300 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 21-42 тисячам доларів США залежно від обраної конфігурації та типу силової установки. Очікується, що офіційний старт продажів у Китаї відбудеться вже в серпні цього року. До цього часу компанія повинна остаточно підтвердити всі технічні параметри й оголосити повний прайс-лист.

Також варто врахувати, що Mazda не виключає можливості експорту моделі EZ-60 на зовнішні ринки, де конкуренція у сегменті електрокросоверів значно нижча, ніж у Китаї, а бренд має стабільну впізнаваність. З огляду на це, для міжнародного ринку технічне наповнення моделі може бути частково адаптоване, хоча основна архітектура ймовірно залишиться незмінною.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.