Ринок легких розвізних електромобілів у Китаї продовжує активно розвиватися. Новини світового авторинку

У листопаді китайський ринок легких розвізних автомобілів на електротязі, включаючи моделі завдовжки 4,5-7 м, показав зростання 44,4% порівняно з минулим роком. Усього було реалізовано 23 100 од. Якщо ж говорити про результати 11 місяців 2024 року, то цей показник становив 221 300 од. (+78,5%).

Причина такої популярності пов’язана з розвитком міської логістики, у тому числі на останній милі, а також оптимізацією пасажирських перевезень — активного переходу з великих електробусів на компактніші.

Перше місце за обсягами продажів у листопаді посіло спільне підприємство SAIC-GM-Wulling — 6809 автомобілів, з часткою ринку 29,4%. На другому місці — Yuancheng New Energy Commercial Vehicles — 4443 од. Зростання у річному обчисленні склало 25,51%, а частка ринку — 19,20%. Третю позицію зайняв Changan Automobile — 1992 од. Тут невеликий спад — 0,75%. Частка ринку — 8,61%.

На четвертому місці знаходиться Chongqing Ruichi, який продав 1483 авто. Зростання склало +1529,67% (!), що забезпечило частку ринку 6,41%. П’ятірку кращих замикають одразу два виробника, які посіли однакову частку ринку — 4,88%. Це Guizhow Changjiang — 1129 од. (+1692,06%) та SAIC Maxus з практичним таким результатом — 1120 од. (+28,59%).

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.