Пікапи та фургони Fiat допомагатимуть зенітникам. Надзвичайні події

Чергова партія техніки надійшла від благодійників в автопарки п’яти зенітних ракетних полків. Машини різних типів задонатили й передали в рамках спільного проєкту «Повернись живим» та Укргідроенерго.

Команда «Дронопаду» Укргідроенерго увійшла до проєкту з благодійною сумою внеску 9 894 743 грн. На ці кошти вдалося закупити вісім новеньких пікапів та три вантажні буси.

Як повідомляє на своїй ФБ-сторінці благодійна організація «Повернись живим», проєкт «Дронопад» став одним з найрезультативніших напрямків роботи Фонду: на кожну задоначену гривню створюється 15 гривень збитків для ворога.

Цього разу транспортний транш має однорідне походження — пікапи та фургони належать до італійського бренду Fiat. Це пікапи Fiat Titano та вантажні мікроавтобуси Fiat Ducato.

Техніку адресно отримали:

  • 1129-й зенітний ракетний полк ЗСУ;
  • 1039-й зенітний ракетний полк ЗСУ;
  • 1020-й зенітний ракетний полк ЗСУ;
  • 38-й зенітний ракетний полк ЗСУ;
  • підрозділ перехоплювачів БпЛА «Посіпаки», 39-й ЗРП ЗСУ.

Передача транспорту традиційно відбулася на території Національного музею історії України у Другій світовій війні. Туди прибули представники зазначених військових формувань, офіційні особи Укргідроенерго та БФ «Повернись живим».

Уся техніка нова, має нульовий пробіг. Вона добре знайома як в цивільному секторі, так і в підрозділах Сил оборони. Скажімо, Fiat Titano досить часто зустрічається в транспортних траншах. Fiat Titano є стовідсотковою копією Peugeot Landtrek. Обидві середньорозмірні моделі походять від китайського пікапа Changan Kaicene F70, розробленого у співпраці Changan Automobile і PSA.

Силові агрегати невідомі. Це може бути як 1,9-літровий дизельний двигун на 150 кінських сил і 350 Ньютон-метрів крутного моменту з шестиступеневою механічною коробкою передач і вантажністю 1210 кілограмів, так і потужніший 2,2-літровий дизель на 200 к.с. і 450 Нм.

В колі українських перевізників фургони Fiat Ducato також добре відомі. Ці легкі комерційні машини групи LCV мають посилену підвіску, що забезпечує вантажність до 1870 кг. Щоправда, варіанти кузова можуть бути від 8 до 17 куб. метрів, але силовий агрегат у них один — 140 к.с.

Конфігурація кузова може бути різна, але найпопулярніша все-таки версія з тримісною кабіною за формулою 1+2. В нинішньому транспортному транші до зенітників надійшли фургони саме в такому виконанні. Щоправда, кому вони конкретно дісталися, не повідомляється.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.