Підсумки першого кварталу 2025 року для українського ринку вантажівок. Новини світового авторинку

Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій транспортних засобів в Україні й визначили найпопулярніші моделі у трьох сегментах вантажівок масою понад 3,5 тонни (окрім сідлових тягачів): імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах та купівлі нових машин, в тому числі — переобладнаних в Україні.

Динаміка ринку вантажівок

Обсяг ринку вантажних авто з повною масою понад 3500 кг у за підсумками 1 кварталу 2025 року склав майже 5 тис. шт. У порівнянні загального результату з підсумками Q1 2024 року обсяги у сегменті зменшилися на 35,4%.

Структура цього сегмента наступна: 71,3% (3530 шт.) — внутрішні перепродажі, 13% (645 шт.) — імпорт вживаних вантажівок. 5,6% (278 шт.) — імпорт нових, 10,1% (2143 шт.) — продажі вироблених (або переобладнаних в заводських умовах) в Україні. Загальна частка нових машин цієї групи склала 15,7%.

Динаміка за окремими підсегментами, частки яких щойно були наведені, наступна (Q1-2025 до Q1-2024):

  • Внутрішні перепродажі: -44,6%
  • Імпорт вживаних: -0,6%
  • Імпорт нових: +29,9%
  • Вироблені в Україні: +16,2%

ТОП-10 вантажівок на внутрішньому ринку

Найпопулярнішим типом у цьому підсегменті стали самоскиди, також стабільний попит був на фургони та бортові версії.

Серед окремих моделей першість тут отримав Mercedes-Benz Atego, на другому місці ЗіЛ-130, третій — Mercedes-Benz Sprinter.

ТОП-10 імпортних вантажівок з пробігом

Найчастіше український автопарк минулого року поповнювали фургони з гідробортом, звичайні фургони, та рефрижератори.

Трійка лідерів новоприбулих вантажівок виглядає так: Mercedes-Benz Atego на першому місці, MAN TGL другий, та Mercedes-Benz Sprinter на третій позиції.

ТОП-10 нових вантажівок

Серед нових вантажних авто повною масою понад 3,5 т найбільший попит спостерігався на фургони, самоскиди та різну спецтехніку, з якої у найбільшій кількості виявилися крани-маніпулятори.

Серед окремих моделей лідером став Citroen Jumper, друга позиція в інкасаторського фургона на базі Ford Transit, який після переобладнання отримав новий індекс VD C3/M3 FTCC. Третя — спецмашина для дорожніх служб, виконана на шасі JAC N200 (СБМ МДКЗ 26-32).

Загалом серед нових вантажівок класу 3,5+Т наймасовішими моделями стали переважно переобладнані (або дообладнані) місцевими підприємствами різні спеціальні автомобілі на базі імпортованих шасі інших автовиробників.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.