Прототип електричного BMW iX3 M помітили на Нюрбургринзі. Шпигунські фото автомобілів

BMW активно розширює лінійку електричних моделей і готує дві високопродуктивні M-версії свого нового кросовера iX3. Прототипи вже помітили під час випробувань на дорогах поблизу Нюрбургринга, і судячи з усього, автомобілі перебувають на фінальній стадії розробки — багато елементів виглядають майже готовими до серійного виробництва.

Йдеться про дві модифікації: перша — BMW iX3 M60 — стане моделлю M Performance і з’явиться вже у 2026 році. Цей варіант отримає два електромотори з сумарною потужністю понад 600 к.с., що істотно перевищує показники звичайної версії iX3 50 xDrive, яка видає 463 к.с. Повноцінна ж модель iX3 M, розроблена безпосередньо підрозділом BMW M GmbH, очікується у 2027 році. Вона отримає ще потужнішу силову установку — від 700 до 800 к.с., а за певних умов може з’явитися навіть версія Competition із близько 1000 кінських сил.

Прототип, зафіксований під час тестів, вирізняється значно агресивнішим дизайном. Передній бампер має більші повітрозабірники та рельєфні лінії, а капот отримав помітне підвищення з вентиляційними отворами. За словами інженерів, така форма може виконувати аеродинамічну функцію або забезпечувати додаткове охолодження силової електроніки. Оскільки стандартний iX3 має передній багажник, цілком можливо, що в M-версії його обсяг зменшать, поступившись місцем системам охолодження, живлення та блоку управління потужністю.

У профілі прототипу видно нові пороги, збільшені колісні арки та спортивні п’ятиспицеві легкосплавні диски. Підвіска занижена, а гальмівна система модернізована — встановлені більші перфоровані гальмівні диски, що натякає на серйозний запас потужності та орієнтацію на динамічне керування. Задня частина також зазнала змін — там з’явився новий дифузор із центральним отвором та чіткішими контурами бампера. При цьому дизайнери намагаються уникнути надмірної агресивності, роблячи акцент на функціональності, а не на ефектності.

BMW традиційно дотримується стратегії, за якою спочатку виходить проміжна M Performance-версія, а вже потім — повноцінна M-модель. У випадку з iX3 цей підхід дозволить поступово підготувати ринок до серйозного електричного спорткара. Інженери BMW M вже підтвердили, що їхні «чисті» M-електрокари базуватимуться на архітектурі з чотирма електромоторами, керованими інтелектуальним блоком під назвою «Heart of Joy» («Серце радості»). Теоретично ця система здатна розвивати понад 1340 кінських сил, але в iX3 M така потужність навряд чи буде реалізована повністю — натомість компанія зробить акцент на збалансованості, керованості та стабільності у повсякденному русі.

Майбутній iX3 M побудований на новій платформі Neue Klasse, яка стане основою для цілого покоління електромобілів BMW. Вона забезпечує нижчий центр мас, покращене розподілення ваги та нову архітектуру батарей з підвищеною енергоефективністю. Очікується, що електрокросовер отримає акумулятор із запасом ходу близько 600 км за циклом WLTP, а система швидкої зарядки дозволятиме поповнити запас енергії з 10 до 80% менш ніж за пів години.

Офіційна прем’єра BMW iX3 M60 відбудеться у 2026 році, тоді як повноцінний iX3 M має з’явитися не раніше 2027-го.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.