Прототип електричного кросовера BMW iX5 помітили на тестах. Шпигунські фото автомобілів

BMW активно розширює електричну лінійку моделей, і цього разу вся увага зосереджена на великому електричному кросовері — новому BMW iX5, який, за попередньою інформацією, отримає потужну спортивну модифікацію під індексом M70. Саме ця модель покликана скласти пряму конкуренцію новим електропозашляховикам преміум-класу, зокрема першому повністю електричному Porsche Cayenne і британському Lotus Eletre. Новинку вже помітили на дорожніх тестах — тестовий зразок вирізнявся масивними перфорованими гальмівними дисками та 23-дюймовими кованими колесами Mich elin, розрахованими на швидкості понад 240 км/год, що чітко вказує на її спортивне спрямування.

Під капотом iX5 M70, ймовірно, буде двомоторна силова установка потужністю близько 659 кінських сил (485 кВт), аналогічна тій, що використовується в седані BMW i7 M70. Ця конфігурація забезпечує надзвичайну динаміку: у випадку з i7, розгін до 100 км/год займає всього 3,7 секунди. Таким чином, iX5 M70 має потенціал стати одним із найшвидших електричних SUV у своєму класі.

Новий iX5 базується на модифікованій версії архітектури CLAR, яка вже використовується у звичайних X5 з двигунами внутрішнього згоряння. На відміну від менших моделей, зокрема iX3, побудованих на новій електричній платформі Neue Klasse, iX5 залишиться в рамках існуючої технічної бази. Це рішення дозволяє зберегти гнучкість виробництва та запропонувати клієнтам як електричну, так і бензинову версію в рамках однієї модельної платформи.

Дизайн новинки наслідує фірмову мову стилю BMW, поєднуючи естетику концепту Vision Neue Klasse X з класичними рисами сімейства X5. Модель вирізняється агресивними лініями, широкими колісними арками та спортивною посадкою, що лише підсилює її позиціонування як флагмана електричних SUV у лінійці M.

Водночас BMW не відмовляється від моделей із ДВЗ — паралельно з електричним iX5 на ринку залишаться класичні версії X5 з бензиновими та дизельними двигунами. Схожий підхід зберігають і конкуренти: Porsche, попри майбутню прем’єру Cayenne Electric, продовжить продавати Cayenne з ДВЗ, а Lotus, який також активно виводить на ринок електричний Eletre, вже працює над його гібридною версією, що має стати відповіддю на зниження темпів електрифікації ринку та запровадження нових мит на електромобілі.

Важливо зазначити, що електромобілі BMW M вже демонструють високі результати з продажу. Найпопулярнішою на сьогодні моделлю спортивного підрозділу BMW M залишається i4 M50, яка нещодавно була модернізована до версії i4 M60. Із запуском iX5 M70 та майбутнім електричним M3 компанія чітко демонструє, що серйозно налаштована закріпити свою присутність у сегменті високопродуктивних електрокарів.

Офіційний дебют BMW iX5 M70 очікується вже наступного року.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.