Продажі автомобілів Toyota в США перекрили падіння попиту в Японії. Новини світового авторинку

У серпні 2025 року корпорація Toyota Motor вкотре продемонструвала зростання продажів на світовому ринку. Це був уже восьмий місяць поспіль, коли найбільший автовиробник світу фіксує позитивну динаміку. За офіційними даними компанії, глобальні продажі зросли на 2,2% у річному вимірі та досягли позначки 844 963 автомобілі. Основним фактором зростання стала висока популярність гібридних моделей у Сполучених Штатах, де продажі зросли на 13,6% і сягнули 225 367 машин. Стійкий попит на гібриди допоміг Toyota компенсувати негативні тенденції на внутрішньом у ринку Японії, де реалізація впала на 12,1%, до 96 269 одиниць.

Загалом продажі за межами Японії у серпні сягнули рекордного рівня для цього місяця — 748 694 автомобілі, що на 4,4% більше, ніж торік. Крім США, позитивну динаміку зафіксовано і в Китаї: там продажі зросли на 0,9%, до 153 415 машин. Цьому сприяли державні субсидії на придбання екологічно чистих авто, а також високий попит на нову електричну модель Toyota. Водночас у Японії на падіння продажів вплинули не лише слабший попит і демографічні фактори, а й затримки з постачанням, які були спричинені призупиненням виробництва після оголошених попереджень про цунамі внаслідок потужного землетрусу біля Камчатки. Додатковим чинником стали наслідки торішнього скандалу з сертифікацією, через який компанія зазнала серйозного репутаційного удару.

Глобальне виробництво у серпні також продемонструвало зростання, додавши 4,9% і досягнувши 744 176 автомобілів. Це вже третій місяць поспіль, коли обсяги випуску перевищують показники минулого року. Особливо помітним було зростання виробництва у США — на 19%, до 126 081 машини. У Японії обсяги випуску зросли на 12%, до 207 990 автомобілів, що стало результатом відновлення після кризових явищ, пов’язаних із перевірками безпеки та скандалами з документацією. Натомість у Китаї виробництво скоротилося на 8,2% і склало 125 383 машини, що частково пояснюється складнощами на ринку та високою конкуренцією з боку місцевих виробників електрокарів.

Загалом у період із січня по серпень 2025 року світові продажі Toyota зросли на 5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Якщо ж враховувати не тільки автомобілі Toyota та преміального бренду Lexus, а й дочірні марки Daihatsu та Hino, то у серпні сукупні продажі концерну досягли 900 598 одиниць, що на 1,3% більше, ніж роком раніше.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.