Продажі автомобілів Porsche в Китаї та Північній Америці різко впали у 2025 році. Новини світового авторинку

Продажі Porsche у світі продовжують знижуватися, і найбільший спад зафіксовано в Китаї, де попит на автомобілі бренду впав на 26% у порівнянні з минулим роком. Як повідомляє агентство Reuters, за дев’ять місяців 2025 року глобальні продажі Porsche скоротилися на 6% і становили 212 509 автомобілів. Це є одним із найгірших показників за останні роки для німецького виробника спортивних авто зі Штутгарта, який донедавна залишався символом стабільності у преміум-сегменті.

Основним ударом для компанії став китайський ринок, де зафіксовано падіння продажів до 32 195 автомобілів. Експерти вказують, що Porsche стикається не лише зі зниженням купівельної спроможності в КНР, де триває економічне уповільнення, а й із різким посиленням конкуренції з боку місцевих брендів. Зокрема, китайський автовиробник BYD, який активно розвиває лінійку електромобілів, дедалі більше відбирає частку преміум-сегмента, на який орієнтується Porsche. За словами аналітиків, китайський ринок, який ще нещодавно був головним драйвером зрост ання для німецького бренду, нині стає найпроблемнішим через «інтенсивну конкуренцію у сегменті розкоші» та зниження інтересу до імпортних моделей.

Ситуація у Північній Америці також не надто оптимістична — продажі Porsche там скоротилися приблизно на 5% за квартал. Головна причина цього полягає у впливі нових американських тарифів, які починають відчутно тиснути на європейських автовиробників, зокрема тих, хто імпортує з Європи моделі преміум-класу. На додачу до цього, сповільнення економічної активності у США та загальне зниження інтересу до дорогих автомобілів через високі відсоткові ставки створюють для Porsche додаткові труднощі.

Не менш тривожною залишається ситуація і на внутрішньому німецькому ринку, де продажі знизилися на 16%. Це відображає ширшу кризу у всьому автомобільному секторі Європи, який стикається з комбінацією проблем — від надлишкових запасів на складах до спаду попиту через зростання вартості кредитів і загальне охолодження економіки.

Porsche, яка входить до складу концерну Volkswagen, змушена переглядати власні прогнози прибутковості. Минулого місяця генеральний директор Porsche та VW Олівер Блуме прямо заявив, що для європейських автовиробників «вечірка закінчилася». За його словами, період стабільного зростання і високих прибутків завершився, і тепер компанії стикаються з необхідністю адаптуватися до «найскладніших глобальних умов за останні роки».

Серед внутрішніх проблем самого Porsche — затримки з випуском нових електромобілів. Компанія не встигає реалізовувати перехід від традиційних бензинових двигунів до електричної лінійки, що ускладнює її позиції на ринку, де конкуренція в цьому сегменті посилюється щомісяця. Плани щодо запуску нових моделей, таких як електричний Macan і оновлений Taycan, уже неодноразово відкладалися через труднощі з постачанням компонентів і проблеми з виробничими процесами.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.