Прибуток автоконцернів Німеччини впав до рівня 2009 року. Новини світового авторинку

Операційний прибуток Volkswagen, BMW і Mercedes-Benz у третьому кварталі 2025 року впав майже на 76 відсотків — до приблизно 1,7 мільярда євро. Це найнижчий показник із третього кварталу 2009 року, свідчить аналіз німецької аудиторсько-консалтингової компанії EY, опублікований 15 грудня.

Водночас продажі та виручка цих компаній у третьому кварталі залишилися відносно стабільними порівняно з тим самим періодом 2024 року.

За оцінкою EY, нинішній тиск на німецьких автовиробників можна порівняти з кризою 2008-2009 років. Жодна інша велика автомобілебудівна країна не показала таких слабких результатів, як Німеччина. Для порівняння: у японських автовиробників за той самий період операційний прибуток знизився приблизно на 29 відсотків, у компаній зі США та Китаю — приблизно на 14 відсотків.

«Світова автомобільна промисловість переживає глибоку кризу. Але саме німецькі автоконцерни страждають зараз особливо сильно», — прокоментував цифри автоексперт EY Константін Ґалль (Constantin Gall).

За його словами, серед причин цього — слабкий попит на дорогі преміальні автомобілі, американські мита, несприятливі валютні курси, а також високі витрати на модернізацію виробництва та інвестиції в електромобілі.

На автоіндустрію ФРН чекає нове скорочення робочих місць

За оцінкою німецького автоексперта Фердинанда Дуденхьоффера (Ferdinand Dudenhoffer), виробництво автомобілів у Німеччині скорочуватиметься і наступного року.

Він прогнозує, що кількість зайнятих робітників на автозаводах ФРН може знизитися до 2027 року з нинішніх 720 тисяч до 650 тисяч.

У міжнародному порівнянні роль Німеччини та всієї Європи стає дедалі менш значущою.

«Зростання відбувається в Азії, і азійські автовиробники — Японія, Південна Корея та Китай — усе сильніше домінують в автомобільному бізнесі», — зазначив експерт.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.