Компанія Hantek зробила важливий технологічний прорив у світовому автомобілебудуванні, представивши першу у світі цілісну алюмінієву раму великогабаритного автомобіля, виготовлену методом лиття під низьким тиском. Уперше така конструкція застосована на флагманському електричному позашляховику BYD Yangwang U8L, який дебютував восени 2025 року. Публічна прем’єра інноваційної рами відбулася 2 грудня на конференції Yangtze River Industry and Technology Innovation Conference у провінції Хубей, що підкреслює значення розробки для китайського промислового сектору.
Інженерам Hantek вдалося подолати межі традиційних виробничих можливостей у сфері великогабаритних тонкостінних конструкцій. Рама для U8L має площу проєкції 4,2 м2 та вражаючий діапазон товщин стінок — від 4 до 50 мм. Це співвідношення понад 12:1, яке раніше вважалось недосяжним у промисловому литті через надзвичайно складний контроль заливання металу та різну швидкість кристалізації в частинах із різною товщиною. За словами Hantek, жоден інший виробник у світі не продемонстрував успішного лиття настільки складної та великої рами з такими кра йніми параметрами.
Традиційні алюмінієві рами для SUV і пікапів зазвичай складаються з десятків елементів, які з’єднуються зварюванням, заклепками або пресовими вузлами. Кожне таке з’єднання створює потенційно слабке місце конструкції, ускладнює виробництво й знижує показники жорсткості. Рішення Hantek усуває ці проблеми завдяки інтегрованій конструкції, у якій немає стиків — це підвищує загальну жорсткість, жорсткість на кручення та рівномірність навантажень під час ударів. Компанія також підкреслила, що спеціальний алюмінієвий сплав та вдосконалена термообробка забезпечують оптимальний баланс між міцністю, ударною в’язкістю й витривалістю до тривалих навантажень.
Рама встановлена на BYD Yangwang U8L — ультрарозкішний електричний позашляховик класу full-size, офіційно оцінений у 1,28 млн юанів (приблизно 181 200 доларів США). Модель базується на платформі e4 (Yisifang) та поєднує 2,0-літровий турбодвигун з чотирма електромоторами й батареєю Blade ємністю 55,53 кВт-год. Сумарна потужність силового агрегату сягає 880 кВт (1180 к.с.), а максимальний крутний момент — 1520 Нм. Електричний запас ходу становить 200 км, а сумарний — до 1160 км. Автомобіль підтримує 13 різних режимів руху та оснащений просунутою системою допомоги водієві «God’s Eye» , що поєднує лідар, радари та інфрачервоні сенсори.
Інтер’єр Yangwang U8L відповідає статусу одного з найдорожчих китайських SUV: шість окремих сидінь, крісла бізнес-класу у другому ряду, кілька екранів, панорамний дах, холодильник, аудіосистема Naim на 32 динаміки, 14 подушок безпеки та надзвичайно низький рівень шуму — до 64,6 дБ на швидкості 120 км/год.
Під час конференції представники Yangtze River Industry Group наголосили, що технологія низькотискового лиття Hantek є не просто досягненням однієї компанії, а важливим кроком уперед для всієї китайської інженерної галузі. Вона може вплинути на підхід до створення рам для великих автомобілів у майбутньому та дозволить виробникам відмовитися від складних багатокомпонентних конструкцій.
Hantek уже має партнерські відносини з ключовими автовиробниками Китаю — BYD, Nio, FAW Hongqi та Dongfeng Lantu, що дає підстави очікувати, що нова технологія може з’явитися і в інших моделях наступних років.

Опубликовал
Теги: 

