
З початку 2025 року у сервісних центрах МВС здійснено понад 1 700 000 реєстраційних операцій. Це свідчить про стабільну ефективність роботи.
Йдеться не лише про популярні послуги, з якими найчастіше звертаються водії та власники транспортних засобів. За цими цифрами — і значна кількість менш публічної, але не менш важливої щоденної роботи, яку виконують фахівці сервісних центрів МВС по всій країні.
Найчастіше громадяни звертаються за:
- реєстрацією або перереєстрацією транспортного засобу — понад 1700000;
- обміном або отриманням посвідчення водія — понад 650 000;
- складанням практичних та теоретичних іспитів на право керування транспортними засобами — загалом понад 1 100 000.
Такий обсяг роботи — це доволі значне навантаження на працівників сервісних центрів МВС.
Щоденна робота, яку не бачать усі
Однак робота сервісних центрів МВС — це не лише ті послуги, які бачать відвідувачі у залах. Значна частина діяльності залишається «за кадром», хоча вона критично важлива для транспортної системи країни.
Щоденно фахівці сервісних центрів МВС:
- контролюють діяльність суб’єктів обов’язкового технічного контролю (ОТК);
- реєструють і ведуть облік суб’єктів господарювання та спецтехніки та великотоннажних транспорних засобів
- проводять атестацію та акредитацію навчальних закладів та інструкторів, які готують майбутніх водіїв
- оформлюють свідоцтва ДОПНВ, що дозволяють перевезення небезпечних вантажів;
- відповідають на звернення громадян та надають безліч консультацій телефоном;
- опрацьовують тисячі запитів від державних установ, юридичних та фізичних осіб, тощо.
Ця робота менш помітна, але саме вона забезпечує безпеку, прозорість і функціонування цілої галузі.
Сервісні центри МВС постійно удосконалюють як зовнішні сервіси для громадян, так і внутрішні процеси. У фокусі — цифровізація, простота, якість і прозорість.