Понад 1000 водіїв наземного громадського транспорту пройшли тренінги з підвищення якості послуг перевезення пасажирів із числа маломобільних груп. Про це повідомили у КП «Київпастранс».
«Безбар’єрність — це не лише про пандуси чи низькопідлогові автобуси. Це, зокрема, і людяність, і повага, і готовність допомогти кожному пасажиру. Фахівці підприємства постійно працюють над тим, щоб наземний громадський транспорт столиці був комфортним і доступним для всіх без винятку», — зазначила виконувачка обов’язків генерального директора КП «Київпастранс» Тетяна Тараско.
Тренінги проводять спільно з ГО «Група активної реабілітації» у форматі теоретичних і практичних занять, на яких моделюють реальні ситуації на маршрутах.
Навчання поглиблює знання щодо безбар’єрності, підвищує рівень етичної взаємодії між водієм і пасажиром, а також дає можливість на практиці відпрацювати чіткі алгоритми допомоги пасажирам із числа маломобільних груп під час висадки та посадки.
«Водій повинен не лише мати бажання допомогти, а й знати, як зробити це правильно. На тренінгу ми відпрацьовуємо практичні дії — як надати допомогу пасажиру безпечно та професійно», — повідомив інструктор ГО «Група активної реабілітації» Андрій Груйчич.
Тренінги тривають уже понад 3 місяці щодня, крім вихідних, із поступовим залученням усіх водіїв підприємства.

Опубликовал
Теги: 

