Пляшка води cтворила власнику Hyundai IONIQ 5 проблем на 12 000 доларів ремонту. Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП)

Звичайне розлиття води в салоні зазвичай означає мокрий килимок, неприємний запах і максимум поїздку на хімчистку. Але для власника Hyundai IONIQ 5 із Флориди це стало причиною найдорожчого ремонту у його житті вартістю майже на 12 тисяч доларів.

Як пише Carscoops, Майк Маккормік їхав автострадою, коли через різке гальмування пляшка води вилетіла з підсклянника та впала на підлогу. Її вміст потрапив у роз’єм джгута проводів під сидінням — і практично миттєво електроніка авто почала давати збої. Спочатку на панелі спалахнули попереджувальні індикатори, потім перестали працювати поворотники, а коли він дістався до дому, електромобіль узагалі не хотів вимикатися.

Після діагностики дилер Hyundai повідомив Маккорміку, що потрібно повністю замінити кілька джгутів проводів — під сидінням і під підлогою. Загальна вартість робіт: 11 882,08 доларів. Hyundai відмовився покривати ремонт за гарантією, пояснивши, що поломка сталася через «зовнішній фактор» — тобто розлиту воду.

Тоді Маккормік звернувся до своєї страхової компанії State Farm, але там також відмовили. Страховики заявили, що пошкодження виглядає «поступовим», а не спричиненим одноразовою подією. Тож власник залишився сам на сам з рахунком. Це далеко не перший подібний інцидент.

Розташування джгута проводів під сидінням уже призводило до коштовних ремонтів інших власників Ioniq 5. Деякі з них також отримували п’ятизначні рахунки за заміну проводки. Подібні «сюрпризи» зустрічаються й в інших електромобілях бренду. Наприклад, щоб замінити гальмівні колодки на потужному Ioniq 5 N, потрібен спеціальний дилерський софт і обладнання — усе це може коштувати тисячі доларів. І хоча існують неофіційні обхідні шляхи, вони можуть створити нові проблеми, як от скасування дії гарантії.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.