AMG наразі працює над своїм першим SUV-моделлю, розробленою незалежно від материнського Mercedes-Benz. Цей електричний кросовер, помічений під час дорожніх випробувань в Альпах, вирізняється сміливим дизайном: розширені крилові арки й стрімкий силует чотиридверного позашляховика нагадують про концепт GT XX, який був показаний кількома місяцями раніше. Це — не просто новий SUV, а електромобіль на платформі AMG.EA, створеній в Affalterbach саме для EV-моделей під брендом AMG, без зв’язку з існуючими моделями Mercedes.
Шпигунські матеріали демонструють, що під камуфляжем приховано широкі крила — це не звичайний позашляховик, орієнтований лише на практичність. Розроблений без «сестринської» бензинової моделі Mercedes-Benz, AMG має більше свободи у дизайні й може просувати більш агресивну, «екстремальну» зовнішність, яка підкреслює спортивну природу бренду. За словами інсайдерів, це буде SUV-версія чотиридверного суперседану, натхненням для якого став концепт GT XX.
Переглянути цей допис в Instagram
Технічно новинка також буде революційною: повідомляється, що її приводитимуть в рух три електромотори осьового потоку, розроблені компанією Yasa, яка належить Mercedes-Benz. Таке рішення, ймовірно, забезпечить надвисоку потужність і при цьому збереже вагову ефективність. Крім того, платформа AMG.EA забезпечує гнучкість в архітектурі, що дозволяє створювати автомобілі з високими динамічними показниками, але без класичних двигунів внутрішнього згоряння.
Очікується, що цю модель позиціюватимуть проти таких конкурентів, як електричний Lotus Eletre або перший електричний Porsche Cayenne. Новий SUV може з’явитися не раніше 2027 року, хоча точні терміни дебюту ще не підтверджено.
Не менше уваги привертає очікувана маса автомобіля: враховуючи, що платформу поділятимуть з седаном, є побоювання, що кросовер може бути важчим, ніж традиційні електричні SUV. Проте в AMG, за даними джерела, вірять, що вдасться зберегти баланс — і не зробити модель надто важкою, як, наприклад, деякі великі EV.
Цікаво, що попри те, що це електромобіль, AMG може використати «театральні» елементи звуку: у концепті GT XX були встановлені динаміки в передніх фарах, які створювали імітацію звуку V8, а також імітація перемикання передач — ці рішення можуть з’явитися й в SUV.

Опубликовал
Теги: 

