Опубліковано патентні зображення пікапа BYD для Європи. Рекламні тизери нових автомобілів

Китайський автовиробник BYD офіційно подав заявку на патентування дизайну нового пікапа серії Shark у Європейському Союзі, що свідчить про наближення його глобального дебюту. 23 жовтня Європейське управління інтелектуальної власності опублікувало офіційні зображення зареєстрованого дизайну, фактично підтвердивши зовнішність нової моделі, яка стане початковою в лінійці Shark, де наразі представлений лише флагманський Shark 6.

Цей крок BYD демонструє очевидні глобальні амбіції компанії в сегменті пікапів. Виробник, який уже впевнено конкурує на світовому ринку електромобілів, тепер активно розширює свою присутність у класі утилітарних транспортних засобів. Новий пікап стане більш доступною версією BYD Shark 6, орієнтованою на ширшу аудиторію, і буде виконаний у фірмовому стилі Dynasty, що поєднує сучасну естетику з практичністю.

Ще у травні 2025 року новинку помітили на дорогах Китаю під камуфляжем під час випробувань. Аналітики припускають, що модель побудована на базі кросовера BYD Song Plus (також відомого як Sealion 6 або Seal-U) та має кузов типу unibody, що характерно для компактних пікапів нового покоління. Подібна архітектура забезпечує кращу керованість на асфальті, знижує вагу та підвищує загальний комфорт під час їзди.

Пропорції автомобіля нагадують такі популярні моделі, як Hyundai Santa Cruz та Geely Farizon FX: коротке вантажне відділення, динамічний силует і легкий позашляховий акцент. Пікап отримав характерні вертикальні задні ліхтарі, об’єднані тонкою LED-смужкою, дахові багажники, пластиковий захист кузова по периметру та інтегровану камеру заднього виду. На лівому крилі розташований лючок паливного бака, а на правому — кришка зарядного порту, що вказує на використання гібридної або plug-in гібридної силової установки.

Хоча офіційних технічних характеристик поки не оприлюднено, китайські джерела повідомляють, що нова модель, найімовірніше, отримає гібридну систему DMO plug-in, аналогічну тій, що встановлена на старшій моделі Shark 6. Водночас для європейського ринку BYD може обрати спрощену версію — з технологією DM-i або DM-p, які відомі меншим споживанням пального, нижчими витратами на виробництво та доступнішою ціною. Це дасть змогу зробити модель привабливішою для покупців у Європі, Латинській Америці та Австралії, куди, за попередніми даними, і планує ться її експорт.

Варто нагадати, що Shark 6, який став першим у серії, досі офіційно не продається на внутрішньому китайському ринку, хоча вже понад рік успішно реалізується за кордоном. Це свідчить про стратегічний фокус BYD на глобальних ринках, де бренд активно зміцнює свої позиції в сегменті електрифікованого транспорту.

Новий пікап BYD Shark, з огляду на отримання патенту в ЄС, може стати одним із ключових гравців у класі компактних гібридних пікапів і потенційно скласти конкуренцію таким моделям, як Toyota Hilux Hybrid, Ford Maverick та Hyundai Santa Cruz. Завдяки комбінації сучасного дизайну, продуманої ергономіки та новітніх гібридних технологій, він має всі шанси зайняти міцне місце серед доступних, економічних і водночас технологічних автомобілів нового покоління.

Офіційний дебют нової моделі BYD очікується найближчими місяцями, а її вихід на глобальні ринки може відбутися вже у 2026 році.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.