BMW готує суттєво оновлений електричний кросовер iX1, і йдеться вже не про косметичний рестайлінг, а фактично про перехід моделі на нову ідеологію Neue Klasse. Саме таку версію прототипу нещодавно зафіксували фотошпигуни під час випробувань, що дозволяє зробити перші обґрунтовані висновки про напрям змін.
BMW iX1 отримає повністю нову передню частину, виконану у стилі вже показаного iX3 нового покоління. Кросовер оснащений тонкою подвійною фірмовою решіткою радіатора та вузькими фарами, які візуально перегукуються з більшими електричними моделями бренду. Нижче розташований широкий центральний повітрозабірник без вертикальних елементів, а сам бампер має більш округлу, вигнуту форму. Такий підхід, за задумом інженерів, має позитивно вплинути на аеродинаміку, що є критично важливим для електромобіля.
Бічний профіль також зазнав змін. Добре помітні виражені колісні арки, більш обтічні поверхні кузова та втоплені дверні ручки, які раніше не використовувалися на нинішньому iX1. Загалом силует виглядає чистішим і технологічнішим, без різких ліній, що відповідає новій дизайнерській філософії BMW для електромобілів.
Задня частина прототипу все ще прихована камуфляжем, однак і тут простежуються важливі оновлення. Видно нові двері багажника з перенесеною ближче до бампера нішею для номерного знака, а також більш плаский і компактний спойлер. Загальні пропорції корми стали округлішими, що знову ж таки вказує на роботу з аеродинамікою та ефективністю.
Не менш важливі зміни відбуваються і в салоні. Шпигунські фото підтверджують, що інтер’єр iX1 виконаний у повноцінному стилі Neue Klasse та отримав систему Panoramic iDrive. Йдеться про тонкий дисплей, який простягається вздовж основи лобового скла від стійки до стійки, доповнений окремо встановленим великим екраном мультимедійної системи, розмір якого, за оцінками, сягає майже 18 дюймів.
Центральна консоль, селектор трансмісії та органи керування візуально повторюють рішення, вже продемонстровані на iX3. Також у салоні можна помітити камеру, інтегровану в зону дзеркала заднього виду, що є частиною нового комплексу електронних систем.
Спочатку існувала версія, що BMW готує лише Neue Klasse-фейсліфт для всієї лінійки X1, однак нинішні прототипи свідчать про інше. Ймовірно, електричний iX1 буде повністю переробленою моделлю, яка концептуально відокремиться від бензинових і дизельних X1, за аналогією з тим, як це вже зроблено у парі X3 та iX3. Це означає, що спорідненість між iX1 та iX3 не обмежиться лише дизайном.
Новий iX1, імовірно, отримає ті самі ключові технічні рішення Neue Klasse, що й iX3. Серед них називається 800-вольтова електрична архітектура, використання акумуляторів з циліндричними елементами та більш ефективні електромотори нового покоління. Водночас конкретні характеристики силової установки, ємність батареї чи запас ходу для iX1 на цьому етапі офіційно не розкриваються.

Опубликовал
Теги: 

