
Nissan готує до дебюту оновлений електричний кросовер Ariya, який стане однією з головних прем’єр Japan Mobility Show у Токіо наприкінці жовтня. Ця модель є ключовим елементом електричної стратегії бренду, і саме тому рестайлінг отримав не просто косметичні зміни, а й низку оновлень, спрямованих на покращення комфорту, дизайну та технологічності.
Перші зображення та відео модернізованого Nissan Ariya з’явилися в рамках промокампанії, присвяченої стенду компанії на виставці. Його оформлення виконано у стилі японських коміксів манга — це символічний крок, адже Nissan прагне не лише продемонструвати технічний прогрес, а й підкреслити своє коріння, об’єднавши традиційну естетику з інноваційним духом майбутнього.
Зовнішні зміни Ariya помітні з першого погляду. Автомобіль отримав нову передню частину, де раніше чорну декоративну вставку замінила глуха панель у колір кузова, що надає вигляду більш цілісного та витонченого характеру. Нижня частина бампера також перероблена — зникли прорізи під протитуманні фари, а форма повітрозабірника стала більш акуратною та сучасною. У фірмовому стилі бренду оновили і денні ходові вогні, які тепер мають більш складну світлову графіку та бездоганно поєднуються з головною оптикою. Задня частина залишилася без змін — дизайнерське рішення з єдиною горизонтальною плашкою ліхтарів і масивним бампером визнали настільки вдалим, що його вирішили не змінювати. Водночас Nissan розширив палітру кольорів кузова, додав нові варіанти легкосплавних дисків і вдосконалив декоративні елементи, аби зробити модель ще привабливішою для молодої аудиторії.
Попри те, що компанія поки не розкрила зображення салону, вже відомо, що оновлений Ariya отримає модернізовану мультимедійну систему з вбудованими сервісами Google, включно з Google Maps, Google Assistant і доступом до Google Play. Це дозволить власникам інтегрувати смартфон з автомобілем без додаткових застосунків та користуватися голосовими командами для управління навігацією, кліматом чи музикою. Очікується також оновлення інтерфейсу цифрової панелі приладів і вдосконалення системи ProPILOT Assist для більш точного напівавтономного керування.
Спеціально для японського ринку Nissan адаптував налаштування підвіски, зробивши її комфортнішою для міських доріг, але водночас зберігши фірмову стабільність і керованість. Це ще раз підтверджує, що Ariya залишається не лише практичним електрокросовером, а й технологічно витонченою моделлю, орієнтованою на вимогливого водія.
Щодо технічної частини, за офіційними даними, кросовер, як і раніше, буде пропонуватися у версіях з переднім або повним приводом. Передньоприводні варіанти оснащуються одним електромотором потужністю 218 або 242 к.с., тоді як двомоторні модифікації e-4ORCE розвивають відповідно 340 або 394 к.с. Залежно від конфігурації, автомобіль комплектується літій-іонними батареями ємністю 66 або 91 кВт-год, що забезпечує запас ходу понад 500 км у циклі WLTP. Крім того, Nissan підтвердив, що нова версія отримає оптимізовану систему рекуперації енергії та швидше зар яджання від станцій постійного струму.