ОККО інвестує в ребендинг і розширення мережі АЗК. Ринок бензину та дизельного палива

Мережа АЗК ОККО продовжує оновлювати автозаправні комплекси, щоб зробити їх ще більш функціональними, сучасними і зручними. За три квартали поточного року компанія провела внутрішній ребрендинг на 33 АЗК, зовнішній — на 22 АЗК.

Крім того, на 28 комплексах змонтовано літні навіси, які дали змогу розмістити за столиками більше гостей ОККО, котрі приїжджають не тільки заправитися, а й скуштувати смачних страв та випити кави. А ще до кінця року планується відкрити кілька нових автозаправних комплексів під брендом ОККО.

«Якими б складними не були обставини, ми намагаємося не призупиняти наш розвиток, удосконалювати й розширювати наші об’єкти, — КАЖЕ ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ НАЗАР ТУРХАН. — Адже ці інвестиції — це також нові робочі місця й додаткові податкові виплати до бюджету».

Він додав, що торік основні зусилля будівельним, ремонтним, проєктним підрозділам мережі довелося спрямовували на те, щоб якнайшвидше повернути в експлуатацію ті автозаправні комплекси, які зазнали руйнувань чи пошкоджень внаслідок бойових дій чи окупації. Загалом таких об’єктів налічувалося понад 50. Зараз 13 комплексів усе ще залишається на тимчасово окупованих територіях, а решта у своїй більшості повернулися до роботи ще до кінця 2022 року.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.