Німецькі автовиробники активно інвестують у розробку авто в Китаї. Новини світового авторинку

Німецькі виробники автомобілів преміум-класу з усіх сил намагаються закріпитися на китайському ринку електромобілів, пише Automobilwoche.

У 2024 році BMW займала лише 0,9% китайського ринку електромобілів, Mercedes-Benz — 0,3%, Audi — 0,2%.

Визнаючи свої недоліки, ці бренди зосереджуються на сфері програмного забезпечення та цифрових послуг, пристосовуючись до уподобань китайських споживачів.

Щоб прискорити інновації, вони переміщують науково-дослідницькі ресурси до КНР.

  • BMW інвестує €2,6 млрд в Шеньян для розробки своїх електромобілів «нового класу», запуск яких запланований на 2026 рік.
  • Mercedes-Benz оголосив про інвестиції в розмірі €1,6 млрд
  • Audi використовує своє партнерство з SAIC для швидкої розробки нового китайського суббренду електромобілів, дебют якого відбудеться на автосалоні в Шанхаї вже у квітні.
Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.