Нові електромобілі Volvo будуть оснащені одними з найсучасніших акумуляторів у світі. Електромобілі та електрокари

Volvo готується до серйозної трансформації свого модельного ряду і робить ставку на електромобілі нового покоління. Одним із ключових елементів цієї стратегії стане середньорозмірний електричний кросовер EX60, який вийде на ринки США та світу вже наступного року. Як повідомив головний технічний директор Volvo Андерс Белл в інтерв’ю InsideEVs під час візиту на завод бренду в Ріджвіллі, штат Південна Кароліна, компанія планує запропонувати EX60 із двома різними типами акумуляторних батарей.

Белл не уточнив остаточну хімію батарей, але натякнув, що літій-залізо-фосфатні (LFP) акумулятори розглядаються як серйозний варіант для нової платформи SPA3, на якій і буде побудований EX60. Постачальниками елементів виступають два гіганти — китайська CATL, яка виробляє і LFP, і традиційні нікель-марганцево-кобальтові (NMC) акумулятори, та південнокорейська LG Energy Solution, яка спеціалізується переважно на високонікелевих елементах.

Volvo вже має досвід із подібним підходом: компактний електрокросовер EX30 у Європі продається з двома версіями акумуляторів — LFP на 51 кВт-год та NMC на 69 кВт-год. У США ж доступна лише дорожча NMC-модифікація. Імовірно, компанія може використати схожу стратегію й із новим EX60.

Найбільшою інновацією стане перехід на призматичні акумуляторні елементи. Volvo стандартизувала великий призматичний форм-фактор, який дозволяє поєднувати різні хімічні склади в єдиній архітектурі.

«Це як касета VHS, але трохи більша», — жартує Белл.

За його словами, така конструкція дає змогу знизити вагу та собівартість, водночас підвищуючи жорсткість кузова. Крім того, EX60 отримає систему «cell-to-body», де акумулятор стане структурним елементом платформи SPA3, а не додатковим блоком, прикрученим болтами. Це рішення дозволяє розмістити більше енергії та зробити конструкцію простішою.

Варто зазначити, що Volvo не єдина компанія, яка рухається у цьому напрямку. Volkswagen планує використовувати призматичні елементи у своїх доступних електрокарах вже з наступного року, а General Motors з 2028 року застосовуватиме великоформатні призматичні батареї у повнорозмірних позашляховиках і пікапах із багатими на літій-марганець акумуляторами.

EX60 отримає й інші технологічні оновлення. Серед них — потужний комп’ютер Nvidia Drive Thor, здатний виконувати до 1000 трильйонів операцій за секунду, а також третє покоління приводних модулів Volvo з ефективністю у 93%. Усе це робить модель найбільш передовим і, ймовірно, найважливішим електромобілем у сучасній історії бренду.

Виробництво Volvo EX60 розгорнуть на головному заводі компанії в Гетеборзі, Швеція. Вихід моделі очікується наступного року.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.