
На автосалоні IAA Mobility у Мюнхені компанія Porsche презентує не лише майбутню повністю електричну версію Cayenne, а й революційне рішення для заряджання — індуктивну бездротову систему, яка дозволить власникам забути про кабелі у повсякденному користуванні.
Електричний Cayenne отримає опціональний зарядний майданчик, який вмонтовується у підлогу гаража чи приватної стоянки. Автомобіль матиме приймальний блок, розташований між передніми колесами, здатний працювати з потужністю до 11 кВт. Це дозволяє здійснювати ефективне заряджання у домашніх умовах, забезпечуючи повний цикл енергії протягом ночі — аналогічно традиційним стаціонарним настінним зарядкам змінного струму.
Принцип роботи нової системи максимально спрощений. Водієві достатньо заїхати над зарядною платформою, після чого пневматична підвіска Cayenne автоматично знижує кліренс, скорочуючи відстань між приймачем і майданчиком до 10-15 см. Правильно вирівняти автомобіль на парковці допоможе система кругового огляду Surround View. Усі етапи процесу контролюються через додаток My Porsche, що дозволяє власникові відстежувати статус заряджання у режимі реального часу.
Сама платформа містить усі необхідні компоненти для передачі енергії, проте її все одно потрібно під’єднувати до електромережі за допомогою кабелю. Таким чином, власникові Cayenne більше не доведеться мати справу з зарядним шнуром щодня — достатньо лише зупинити автомобіль у потрібному місці.
Porsche не розкриває точного часу повної зарядки, однак підкреслює, що показник у 11 кВт відповідає можливостям більшості стандартних домашніх зарядних станцій, тож індуктивне рішення має бути достатнім для повного нічного циклу.
Офіційно підтверджено, що індуктивна зарядка Cayenne EV стане доступною у дилерів у Європі з наступного року, після чого планується її поетапний вихід на інші ринки, включаючи Північну Америку.
Для демонстрації технології на виставці Porsche підготувала спеціальний закамуфльований прототип електричного Cayenne, який вирізняється унікальним флуоресцентним забарвленням. Воно складається з п’яти відтінків і завдяки впливу змінної напруги створює ефект сяйва, що підкреслює інноваційність моделі та самої технології.
Варто зазначити, що Porsche не єдина компанія, яка інвестує у розвиток індуктивних систем для електромобілів. Подібні рішення раніше застосовувалися у гібридному McLaren Speedtail, а найближчим часом підтримку бездротового заряджання отримає і майбутній Tesla Cybercab. Проте впровадження такої технології у великому серійному кросовері преміум-класу, яким є Cayenne, може стати важливим кроком для популяризації цього способу зарядки серед широкої аудиторії.