Новий Nissan LEAF отримав значно більший запас ходу, ніж очікувалося. Тести нових автомобілів

Компанія Nissan «випустила» на ринок США третє покоління свого легендарного електромобіля Nissan LEAF, який 2026 року отримав не лише оновлений дизайн та вдосконалену систему заряджання, а й суттєво збільшений запас ходу. Згідно з офіційними даними EPA, новий LEAF здатен проїхати до 303 миль, тобто близько 487 км на одному заряді, що на 25% більше порівняно з попередньою моделлю 2025 року, яка мала запас ходу до 212 миль (близько 341 км).

Однак, як показали незалежні випробування, у реальних умовах електромобіль виявився навіть ефективнішим, ніж зазначено в офіційних даних. Під час тесту Edmunds EV Range Test модель Nissan LEAF Platinum+ 2026 року зуміла подолати 310 миль (499 км) на одному заряді, що суттєво перевищує офіційно заявлений запас у 259 миль (417 км). Це підтверджує, що фактична ефективність нової версії перевершує очікування навіть інженерів компанії.

Видання Edmunds, яке проводить власні тести для визначення реальної дальності ходу електромобілів, зазначає, що всі нові комплектації LEAF демонструють результати, які значно кращі за рейтинги EPA. Це означає, що навіть базова версія LEAF S+, офіційно оцінена у 303 милі (487 км), може в реальних умовах показати ще вищу дальність. Комплектація SV+ має офіційний запас у 288 миль (463 км), а топова Platinum+ — 259 миль (417 км).

Під час тестів Edmunds EV Range умови максимально наближені до реального руху: 60% шляху проходить у міському циклі, а 40% — на шосе із середньою швидкістю близько 56 км/год. Автомобіль рухається в межах 10 км/год від встановленого обмеження швидкості, а клімат-контроль працює в автоматичному режимі. Саме такий формат випробувань дозволяє отримати об’єктивну оцінку реальної ефективності електромобіля, яка часто перевищує офіційні показники.

Ще одним важливим досягненням Nissan стало поліпшення енергоефективності нової моделі. Згідно з результатами випробувань, LEAF 2026 року споживає 27,8 кВт-год на 100 миль, тоді як за офіційними оцінками EPA цей показник становив 33 кВт-год на 100 миль. Тобто фактична ефективність моделі виявилась на 16% кращою, ніж очікувалося. Це ставить Nissan LEAF у вигідне становище порівняно з конкурентами у своєму класі.

У США стартова ціна нового Nissan LEAF 2026 року становить 29 990 доларів за базову версію S+, що робить його привабливим вибором у сегменті доступних електромобілів. Версія SV+ оцінена у 34 230 доларів, а флагманська Platinum+ — у 38 990 доларів. Таким чином, оновлений LEAF позиціонується як серйозний конкурент Chevy Equinox EV, який під час аналогічних тестів Edmunds показав запас ходу у 356 миль (573 км) при споживанні енергії 28,9 кВт-год на 100 миль.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.