
Оновлення флагманського седана BMW 7 Серії вступило в активну фазу розробки, і нові шпигунські фотографії підтверджують, що модель 2026 року отримає суттєві зміни як у дизайні екстер’єру, так і в технічному оснащенні. Йдеться про перший фейсліфт покоління G70, який водночас має підкреслити еволюцію марки в бік сучасної спортивної розкоші та технологічного прогресу.
Серед помітних нововведень варто звернути увагу на оновлений передній бампер із дещо зміненим розміщенням світлотехніки. Хоча фірмова тонка світлодіодна смужка денних ходових вогнів над основними фарами збереглася, самі фари набули нової, більш квадратної форми, що додає передній частині автомобіля масивності й візуальної стабільності. Також відзначається зміна дизайну решітки радіатора: вона стала агресивнішою, із чіткішим малюнком, який тепер асоціюється з продуктивними моделями BMW. На тестовому екземплярі видно й емблему M, щ о може свідчити про можливу участь підрозділу Alpina в розробці майбутньої версії.
Задня частина автомобіля також зазнала суттєвих змін. У новому дизайні ліхтарів з’явилися два горизонтальні світлові промені, які нагадують стиль оновленого BMW X3. Це рішення має зробити силует задньої частини ширшим і більш впізнаваним у темну пору доби.
На тестових прототипах було помічено великі сині гальмівні супорти, які зазвичай застосовуються в автомобілях із пакетом M Sport або в моделях підвищеної продуктивності. Легкосплавні 20-дюймові колеса з особливим малюнком також підкреслюють спортивний характер седана навіть попри те, що він перебуває на стадії дооформлення.
Окрему увагу розробники приділили інтер’єру. Очікується впровадження нової панорамної панелі приладів, яка вже була випробувана в оновленому BMW X5 і готується до дебюту в майбутньому електричному кросовері iX3. Ймовірно, така панель об’єднає цифрову віртуальну «приборку» та центральний екран у вигнуту структуру з покращеною графікою, новими функціями взаємодії та оновленим інтерфейсом BMW iDrive.
Що стосується силових установок, BMW збереже широку гаму модифікацій, включаючи бензинову 740, підзаряджуваний гібрид 760 і повністю електричну версію i7. Усі три варіанти, за попередніми даними, будуть оснащені системою повного приводу xDrive. Таке рішення відповідає загальному тренду у преміальному сегменті, де покупці все частіше надають перевагу підвищеній динаміці та стабільності на дорозі незалежно від типу силової установки.
Офіційна прем’єра оновленої BMW 7 Серії запланована на весну 2026 року, що дає змогу припустити появу серійних зразків уже ближче до кінця 2025 року.