
Спільний проєкт компаній Huawei та Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) — середньорозмірний кросовер Saic H5 — викликав справжній ажіотаж на ринку Китаю. Всього за 14 днів після початку попередніх продажів, які стартували 25 серпня, новинка отримала 80 000 замовлень. Вражаючі результати пояснюються вдалою ціновою політикою, технічними характеристиками та високим інтересом до бренду, який входить до екосистеми Huawei Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA).
Вже в перші 18 годин було оформлено понад 50 000 заявок, що стало рекордним показником навіть для насиченого китайського ринку. Saic офіційно підтвердила, що досягнення цього рубежу дало покупцям додаткову знижку у 1 000 юанів (близько 140 доларів). Якщо кількість замовлень перевищить 100 000, знижка зросте до 2 000 юанів, а при подоланні планки у 150 000 замовлень — до 3 000 юанів. Старт реальних продажів Saic H5 заплановано на 23 вересня.
Модель позиціонується як новий конкурент у сегменті електрифікованих кросоверів і буде доступна з двома типами силових установок — у вигляді повністю електричної версії (BEV) та як подовжений гібрид (EREV). Стартова ціна складає 169 800 юанів (23 800 доларів).
Габарити Saic H5 — 4780?1910?1664 мм при колісній базі 2840 мм, що ставить його у сегмент середньорозмірних SUV. Екстер’єр вирізняється стриманим, але практичним дизайном: класичні дверні ручки, активний повітрозабірник та лідар, інтегрований у дах. В інтер’єрі передбачено п’ятимісне компонування, великий сенсорний дисплей мультимедіа на центральній консолі та D-подібне кермо з компактним селектором трансмісії за ним.
У електричній модифікації покупцям пропонуються два варіанти батарей — на 64,6 кВт-год та 80 кВт-год, які забезпечують запас ходу від 535 до 655 км відповідно. Електродвигуни потужністю 150 або 180 кВт (від 201 до 241 к.с.) гарантують динаміку, а середня витрата енергії складає лише 13,4 кВт-год на 100 км.
Гібридна версія Saic H5 EREV обладнана тим самим електромотором на 150 кВт, але доповнена бензиновим 1,5-літровим двигуном, який виконує роль генератора та має пікову потужність 72 кВт (97 к.с.). Завдяки батареї на 32,6 кВт-год та оптимізованій роботі силової установки автомобіль здатен проїхати до 230 км виключно на електротязі, а загальний запас ходу у змішаному циклі (CLTC) сягає 1 300 км. Середня витрата пального у режимі з розрядженою батареєю становить лише 5,19 л на 100 км.
Цінова політика також побудована на широкому виборі комплектацій. Наприклад, версія EREV Pro коштує від 169 800 юанів, тоді як топова BEV Max LR оцінюється у 209 800 юанів (29 410 доларів). Таким чином, Saic H5 пропонує гнучкий набір варіантів для різних категорій покупців — від тих, хто орієнтується на доступність, до тих, хто прагне максимальної автономності.
Saic H5 став першим представником нового бренду в межах екосистеми HIMA, до якої вже входять Aito, Luxeed, Stelato та Maextro. Виробництво моделі організоване на потужностях SAIC, що забезпечує високий рівень локалізації та стабільність постачань.