Нова Model 3+ може стати найважливішим електромобілем Tesla. Електромобілі та електрокари

Tesla готується представити в Китаї нову версію свого популярного електроседана Model 3, яка отримала назву Model 3+. Головною особливістю цієї модифікації стане рекордний запас ходу, завдяки чому автомобіль має всі шанси стати найдалекобійнішим електромобілем в лінійці компанії Tesla. Це стратегічний крок, спрямований на посилення позицій на одному з найбільш конкурентних ринків електрокарів у світі.

Згідно з документами, поданими до китайських регуляторів, Tesla Model 3+ буде поєднувати добре знайомий задньоприводний одномоторний силовий агрегат із покращеною батареєю NMC (нікель-марганцево-кобальтового типу), яка до цього часу використовувалася виключно в дорожчих повноприводних версіях Long Range AWD та Performance. Цю нову батарею для Tesla постачає компанія LG Energy Solution. Її ємність складає 78,4 кВт-год, що значно перевищує можливості стандартної батареї LFP ємністю 62,5 кВт-год, яка встановлюється у базову Model 3 в Китаї.

Цей крок дозволяє Tesla використати просту, але ефективну формулу: поєднати найекономніший двигун із найбільш ємною батареєю. Стандартна Model 3 із заднім приводом і LFP-батареєю споживає всього 11,2 кВт-год на 100 км і має запас ходу 634 км за китайським циклом CLTC. Для порівняння, Model 3 Long Range AWD із двома двигунами і батареєю NMC на 78,4 кВт-год забезпечує 753 км пробігу, але при цьому її енергоспоживання збільшується до 12,1 кВт-год на 100 км.

Очікується, що нова Tesla Model 3+ зможе подолати позначку в 800 км запасу ходу за китайським циклом CLTC, оскільки вона поєднує більш легку одномоторну архітектуру з потужнішим акумулятором. Це зробить Model 3+ не лише найдальшобійнішим електромобілем Tesla у Китаї, але й одним із найбільш ефективних за співвідношенням витрати енергії до пробігу.

Цікаво, що схожий варіант Model 3 вже пропонується за межами Китаю. Наприклад, у США існує версія Model 3 Long Range RWD із батареєю NMC на 78,1 кВт-год, яка забезпечує пробіг 584 км за американським стандартом EPA та 702 км за європейським WLTP. Її двигун розвиває 235 кВт (320 к.с.), тоді як стандартна Model 3 в Китаї має 208 кВт (283 к.с.).

Вартість нової Tesla Model 3+ в Китаї складе близько 270 000 юанів, що за актуальним курсом еквівалентно приблизно 32 100 євро. Це робить модель привабливою альтернативою між базовою Model 3 із заднім приводом, яка коштує 235 500 юанів (28 020 євро), та дорожчою Long Range AWD за 285 500 юанів (34 000 євро). Тобто, за невелику доплату до ціни стандартної версії покупці отримають істотно збільшений запас ходу, що може стати вирішальним фактором для водіїв, які часто здійснюють далекі подорожі. Вихід Tesla Model 3+ на китайський ринок заплановано на початок вересня.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.