
Дизайнери Avarvarii Automotive Artworks поділились власною візуалізацією наступного X5 Neue Klasse. Очікується, що кросовер дебютує у 2026 році.
Перше покоління BMW X5 з індексом E53 дебютувало в 1999 році й з того часу залишається одним з бестселерів бренду. З огляду на те що моделі Neue Klasse наступного покоління, включаючи iX3 та седан 3 серії, будуть представлені зовсім скоро, дебют більшого X5 також не за горами.
Як зазначає Auto Express, кросовер нової генерації буде пропонуватись у версіях з ДВЗ, плагін-гібрида, електромобіля, та, вірогідно, навіть з водневою силовою установкою. Система повного приводу xDrive від бренду буде представлена в усьому модельному ряду, можливо, як стандартна, враховуючи позиціонування автомобіля та потенційних конкурентів.
Прототип моделі вже неодноразово помічений під час тестувань на дорогах загального користування, а також на Нюрбургрингу в Німеччині. Очікується, що презентація нового X5 відбудеться десь у середині наступного року, а перші поставки клієнтам розпочнуться на початку 2027 року.
Попри те, що BMW повністю зосереджується на своїй архітектурі Neue Klasse, яка ляже в основу низки нових моделей, включаючи iX3 наступного покоління, що буде представлений на вересневому Мюнхенському автосалоні, X5 буде побудований на перевіреній часом платформі CLAR.
Попри камуфляж, було помітно, що передня частина автомобіля, натхненна Neue Klasse, матиме двосекційні денні ходові вогні, тонкі вертикальні решітки радіатора та глянцеву панель навколо них з інтегрованими датчиками для численних систем допомоги водієві. Задня частина також буде натхненна iX3 та 3 серією.
Автовиробник підтвердив, що кожен новий BMW використовуватиме інформаційно-розважальну систему Panoramic iDrive, про яку ми писали раніше. Вона матиме центральний дисплей, додатковий панорамний екран на всю ширину торпедо, кермо з традиційними кнопками та голосове управління.
Крім того, X5 носитиме репутацію найтехнологічнішої моделі BMW до появи абсолютно нового X7 десь у 2027 році. Це означає, що він буде оснащений набором систем допомоги водієві, включаючи функції напівавтономного водіння та найновішу технологію запобігання зіткненням.