
KIA активно готує до дебюту спортивну версію свого нового електричного кросовера EV3. Мова йде про модифікацію з індексом GT, яка вже проходить випробування на легендарному треку Нюрбургрінг. Фотошпигуни зафіксували прототип у щільному камуфляжі, але навіть через захисне покриття можна помітити зміни, що вказують на майбутні оновлення в дизайні та технічному оснащенні.
Електричний KIA EV3 у стандартному виконанні був представлений як практичний і технологічний кросовер з акцентом на універсальність і щоденний комфорт, але спортивних емоцій йому бракувало. Саме цю прогалину й має заповнити GT-версія. Вона орієнтована на покупців, яким потрібна не лише функціональність, а й динаміка, драйв та більш емоційна поведінка на дорозі.
Перші випробування EV3 GT у зимових умовах відбулися ще на початку року, а тепер компанія перевела тестування на високі швидкості Нюрбургрінга. Це дозволяє налаштовувати підвіску, аеродинаміку та електроніку автомобіля в екстремальних режимах.
З огляду на маскування, KIA суттєво доопрацювала кузов. Очікується новий передній бампер зі збільшеними повітрозабірниками та зміненими аеродинамічними елементами, а також перероблений задній бампер. У профілі кидаються в очі колісні диски, дизайн яких нагадує стилістику Hyundai Ioniq 6, але з виразними сріблястими елементами. Вони приховують яскраво-зелені гальмівні супорти, що додатково підкреслюють спортивний характер моделі.
Що стосується техніки, то ключовою відмінністю EV3 GT стане двомоторна силова установка, яка забезпечить повний привод. На відміну від стандартної версії з одним електродвигуном на передній осі потужністю 201 к.с., нова модифікація отримає додатковий електромотор ззаду. Попередньо заявляється про загальну віддачу близько 280-300 к.с., що менше ніж у флагманського EV6 GT, який розвиває 601 к.с., але цілком достатньо для динамічної їзди та значно кращої керованості завдяки повному приводу.
Запас ходу залишає відкритим питання. Актуальна передньоприводна версія EV3 з акумулятором ємністю 81,4 кВт-год здатна долати до 580 км (362 милі) без підзарядки. У випадку з GT, який матиме два мотори і відповідно вищу витрату енергії, цей показник буде меншим. Водночас виробник, ймовірно, збереже ту ж батарею та 400-вольтову електричну архітектуру, яка застосовується у звичайних версіях.