
Цього літа проходять дорожні випробування прототипу магістрального тягача Scania Longline, який відрізняється подовженою кабіною. Нещодавно машину обкатували в Швейцарії, причому ні де-небудь, а на відомій гірській трасі в Оберхаллау. Щорічно тут проводяться автомобільні змагання з підйому на пагорб — траса завдовжки 3 км має перепад висот 157 м.
Scania Longline має найбільш простору, ніж будь-яка Scania кабіну. Це і не дивно, адже вона довша за стандартну на 1,1 м. Кабіна (тип CS31) виготовлена не на основному заводі, а спеціалізованою компанією Laxa Special Vehicles AB.
Переглянути цей допис в Instagram
Як видно на фото, сідельний тягач оснащений найпотужнішим у гамі силовим агрегатом — 730-сильним V8. Машина колісної формули 6х2, причому задня підкатна вісь зроблена керованою. Тягач із супер-довгою кабіною планують вивести на ринок у першій половині 2026 року.
Зазначимо, що це буде вже друге народження Scania Longline. А перше сталося понад двадцять років тому. Машину з подовженою на 1,3 м кабіною, створеною на базі Scania 4-го покоління все тією ж компанією Laxa Special Vehicles AB, почали випускати восени 2003 року. З особливостей внутрішнього планування відзначимо м’який куточок з широким диваном, кухонний блок з мийкою, а також секцію з телевізором та відеомагнітофоном. Модель пропонувалася з найпотужнішим на той час 580-сильним агрегатом. Тягач був випущений обмеженою серією.
Переглянути цей допис в Instagram