
Компанія Daimler Buses розпочинає тестування першого туристичного автобуса Setra на водневих паливних елементах. Машина отримала відповідне схвалення TUV щодо ходових випробувань на дорогах загального користування. За основу було взято 13,9-мірову високопалубну модель S 517 HD сімейства ComfortClass.
Тривісна машина з технологією H2 Coach має силову установку на водневих паливних елементах потужністю 300 кВт, що виготовлена на спільному підприємстві Daimler Truck та Volvo Group — Cellcentric Вона така сама, як і на магістральному тягачі Mercedes-Benz GenH2, який вже пройшов перший етап річних випробувань в автопарках потенційних клієнтів.
Два резервуари із рідким воднем загальним запасом 46 кг дозволяють автобусу проїхати без дозаправки до 800 км. Машина оснащена центральним електромотором з постійною потужністю 300 кВт та пікової 400 кВт, і з максимальним крутним моментом 1368 і 2470 Нм відповідно. Є також акумулятор для роботи в певних режимах. Автобус розрахований на повну масу 24,7 т.
Зазначимо, що Daimler Buses має чітку стратегію переходу на екологічно чисті моделі. Так, випуск акумуляторно-електричного міського автобуса eCitaro розпочався ще у 2018 році, а минулого року з’явилася його версія з водневими паливними елементами як розширювач діапазону. У 2026 році також піде у серію міжміський електробус Mercedes-Benz eIntouro, світова прем’єра якого відбудеться на осінній виставці Busworld Europe 2025 у Брюсселі.