На випробування виходить перший водневий автобус Setra. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Компанія Daimler Buses розпочинає тестування першого туристичного автобуса Setra на водневих паливних елементах. Машина отримала відповідне схвалення TUV щодо ходових випробувань на дорогах загального користування. За основу було взято 13,9-мірову високопалубну модель S 517 HD сімейства ComfortClass.

Тривісна машина з технологією H2 Coach має силову установку на водневих паливних елементах потужністю 300 кВт, що виготовлена на спільному підприємстві Daimler Truck та Volvo Group — Cellcentric Вона така сама, як і на магістральному тягачі Mercedes-Benz GenH2, який вже пройшов перший етап річних випробувань в автопарках потенційних клієнтів.

Два резервуари із рідким воднем загальним запасом 46 кг дозволяють автобусу проїхати без дозаправки до 800 км. Машина оснащена центральним електромотором з постійною потужністю 300 кВт та пікової 400 кВт, і з максимальним крутним моментом 1368 і 2470 Нм відповідно. Є також акумулятор для роботи в певних режимах. Автобус розрахований на повну масу 24,7 т.

Зазначимо, що Daimler Buses має чітку стратегію переходу на екологічно чисті моделі. Так, випуск акумуляторно-електричного міського автобуса eCitaro розпочався ще у 2018 році, а минулого року з’явилася його версія з водневими паливними елементами як розширювач діапазону. У 2026 році також піде у серію міжміський електробус Mercedes-Benz eIntouro, світова прем’єра якого відбудеться на осінній виставці Busworld Europe 2025 у Брюсселі.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.