Мінівен Luxeed V9 отримає унікальну подушку безпеки. Китайський автопром

Новий флагманський мінівен Luxeed V9 має всі шанси увійти в історію автопрому як перший серійний автомобіль у світі з принципово новим типом подушки безпеки для захисту голови, інтегрованої безпосередньо в сидіння. Вихід моделі на китайський ринок запланований на весну наступного року, і саме V9 бренд Luxeed позиціонує як технологічну вітрину всього альянсу.

Luxeed — це спільний проєкт Huawei та Chery, запущений у 2023 році в межах автомобільного альянсу HIMA. Наразі модельний ряд марки обмежується двома автомобілями — седаном S7 і кросовером R7, які пропонуються з повністю електричними силовими установками та у форматі EREV із бензиновим генератором. Уже навесні до них приєднається великий люксовий мінівен V9, який стане новим флагманом бренду і водночас демонстратором інженерних амбіцій Huawei в автомобільному сегменті.

Головною технічною особливістю Luxeed V9 стане так звана «шоломоподібна» подушка безпеки — перша у галузі конструкція такого типу, доведена до серійного застосування. Йдеться не про класичну фронтальну чи бокову подушку, а про складний елемент пасивної безпеки, інтегрований у спинку сидіння. Під час аварії система працює комплексно: електроніка отримує сигнали від асистентів активної безпеки, сидіння автоматично відхиляється назад у безпечніше положення, вбудований ремінь безпеки натягується, а нова подушка розкривається одночасно з боковими подушками. Її завдання — стабілізувати голову та верхню частину тіла пасажира, зменшити інерційний рух уперед і компенсувати навантаження на поперековий відділ хребта.

Сама технологія не є теоретичною розробкою. Її вперше публічно продемонструвала компанія Yanfeng Automotive Interior Systems ще у 2023 році. Yanfeng є одним із найбільших світових постачальників інтер’єрних рішень і співпрацює з такими виробниками, як Volkswagen, Toyota, BMW, GM, Stellantis, BYD, Geely та низкою інших. Розроблене нею сидіння вирізняється великим діапазоном регулювань: воно може сильно відхилятися, обертатися навколо осі та переміщуватися в широких межах салону. Однак ключовий акцент зроблено саме на безпеці. Система здатна ще до моменту зіткнення повернути с идіння у більш вертикальне положення, активувати ремінь безпеки та заздалегідь підготувати подушку до спрацювання, що дозволяє значно знизити пікові навантаження на тіло пасажира.

Окрім унікальної системи пасивної безпеки, Luxeed V9 отримає набір оснащення, характерний для ультракомфортного сегмента. Мінівен буде укомплектований великими сенсорними екранами для пасажирів, містким холодильником, кисневим концентратором для покращення самопочуття в дорозі, а також двома незалежними кріслами другого ряду з функцією «нульової гравітації». Додатковим акцентом на преміальність стане висувний багажний відсік з електроприводом і функцією м’якого закривання.

З технічного погляду Luxeed V9 базується на модульній архітектурі E0X (E0X-L), розробленій Chery, яку вже використовують Exlantix ET, Exlantix ES та інші моделі бренду. Для мінівена цю платформу адаптували зі збільшеною колісною базою, а загальна довжина кузова перевищить 5,3 метра. Автомобіль отримає високовольтну електросистему на 800 В і передову систему автономного керування Huawei Qiankun, готову до роботи на третьому рівні автономності. У лінійці будуть як повністю електричні версії, так і варіанти EREV з бензиновим генератором, а акумулятори для обох модифік ацій постачатиме CATL.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.