
Японський автовиробник Suzuki офіційно представив оновлену версію компактного міського кросовера XBee, який поєднує грайливі риси kei-карів із пропорціями невеликого позашляховика. Модель, що дебютувала ще у 2017 році, отримала масштабне оновлення зовнішності, більш сучасний інтер’єр та новий м’який гібридний силовий агрегат, запозичений у Swift.
Найбільш разюча зміна торкнулася передньої частини автомобіля. Вертикальний «ніс» тепер прикрашають напівкруглі LED-фари, струнка решітка радіатора та масивніший бампер, завдяки чому XBee виглядає значно сучасніше й впевненіше. Профіль залишився майже незмінним, але задня частина отримала нову графіку світлодіодних ліхтарів і перероблений бампер, що надає автомобілю більш свіжого вигляду.
Базова комплектація MX оснащується сталевими дисками з ковпаками, тоді як топова версія MZ пропонує стильні легкосплавні колеса з алмазним огранюванням та характерним мотивом у формі літери «X». Виробник пропонує широкий вибір одно- та двоколірних варіантів забарвлення, а також набір додаткових аксесуарів: наклейки, декоративні елементи на бамперах і навіть альтернативні варіанти решітки радіатора.
Салон автомобіля зазнав не менш відчутних змін. Стандартно новинка оснащується 7-дюймовою цифровою панеллю приладів, а у дорожчих версіях доступні проекційний дисплей та 9-дюймова сенсорна мультимедійна система. Перероблене кермо з підкермовими пелюстками для перемикання передач та модернізовані дефлектори кондиціонера роблять інтер’єр не лише сучаснішим, а й зручнішим у повсякденному використанні. Для охочих додати більше комфорту пропонується спеціальний пакет із декоративними вставками під шкіру на панелі та дверних картах, водовідштовхувальною оббивкою сидінь і світлодіодним внутрішнім підсвічуванням.
Практичність, що завжди була однією з сильних сторін XBee, залишилася без змін: розсувні й відкидні задні сидіння, багажна підлога та спинки сидінь із захистом від плям, численні відсіки для зберігання, включно з нішами під підлогою, а також опції підігріву сидінь і керма. У салоні передбачено два USB-порти, що додає зручності для щоденного використання.
Технічно оновлений XBee базується на платформі Heartect. Під капотом тепер встановлено новий трициліндровий бензиновий двигун Z12E об’ємом 1,2 літра з м’якою гібридною системою, знайомий за моделями Swift та Solio. Він розвиває 81 к.с. (60 кВт) і 109 Нм крутного моменту. У порівнянні з попереднім 1,0-літровим турбомотором ця установка менш потужна, проте помітно ефективніша та економічніша. Потужність передається через варіаторну трансмісію (CVT) на передні або всі чотири колеса, залежно від конфігурації.
Виробник також подбав про покращення керованості та безпеки. Новинка отримала систему «Active Cornering Support», яка зменшує крени кузова, а також спеціальні демпфуючі матеріали в конструкції, що підвищують плавність ходу. У стандартне оснащення тепер входять адаптивний круїз-контроль і система утримання смуги руху. Версія MZ додатково отримує електронне стоянкове гальмо, системи Hill Descent Control, Grip Control, а також режими Snow і Sport для впевненішої поведінки на різних типах покриття.
Оновлений Suzuki XBee вже доступний для замовлення в Японії. Ціни стартують від 2 157 100 єн (приблизно 14 700 доларів США) за версію MX із переднім приводом і сягають 2 500 300 єн (близько 17 000 доларів) за флагманську версію MZ із повним приводом.