Компанія Suzuki вперше за 22 роки змінила логотип

Suzuki Motor Corporation уперше за останні 22 роки змінила емблему, що використовується на її продукції. Оновлений логотип став символом нового корпоративного слогана компанії «By Your Side» («Рядом з вами»), який підкреслює головний принцип Suzuki — клієнт завжди у центрі уваги.

Ключовим елементом залишилася знакова літера «S», яка вже багато десятиліть асоціюється з брендом. Водночас її форма зазнала змін: тепер вона виконана у сучасному плоскому стилі, що відповідає вимогам цифрової епохи. Хромоване покриття, яке довгі роки було візитівкою логотипа, замінили на сріблясте з підвищеною яскравістю. Таке рішення не лише надає емблемі сучаснішого вигляду, а й знижує вплив на довкілля, що відповідає глобальному курсу Suzuki на створення більш екологічно відповідальної продукції.

Офіційна прем’єра нового логотипа відбудеться на Japan Mobility Show 2025, де емблема вперше з’явиться на концепт-карах. Від цього моменту Suzuki почне поступове впровадження нового стилю у своїх продуктах та корпоративній ідентичності.

Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі під час презентації наголосив, що нова емблема втілює багаторічну відданість компанії принципу «створювати цінні продукти, орієнтуючись на клієнта», а також рішучість приймати нові виклики в майбутньому. Він підкреслив, що новий корпоративний слоган «By Your Side» («Рядом з вами») символізує готовність компанії крокувати поруч зі своїми клієнтами, створюючи мобільність, тісно пов’язану з життям людей, і роблячи внесок у формування сталого майбутнього.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.