Компанія Masats автоматизувала автобусну рампу для колісних крісел. Громадський транспорт та маршрутні таксі

Відтепер водієві автобуса не потрібно виходити для відкриття пандуса на в’їзд/виїзд крісел колісних: іспанська компанія Masats автоматизувала цей атрибут черговою новинкою RE2B.

Для осіб з інвалідністю, які пересуваються на кріслах колісних, новий пандус буде зручніший за кількома новаціями. Про них та покращену безпеку розповів виробник, опублікувавши на своєму сайті деякі деталі.

По-перше, тут встановили зручний нахил пандуса, що полегшує колясковикам заїзд в салон автобуса. По-друге, нова рампа Masats RE2b забезпечує легкий доступ, пропонуючи додаткову ширину. Пандус тепер всього на кілька сантиметрів вужчий від ширини дверей, що покращує як безпеку, так і комфорт.

Є й третій фактор привабливості. У нинішньому виконанні компактна моторизована рампа плавно інтегрується в підлогу автомобіля, вона тепер повністю автоматична, що додає зручностей водієві. За потреби він може витягнути з ніші в підлозі пандус для в’їзду чи виїзду вручну, але то вже як виняток.

Тепер водій дистанційно керує RE2b. Першими системами вже комплектується міський громадський транспорт у Сінгапурі, де Masats має сильні позиції присутності саме на ринку пасажирських перевезень.

Для покращеного дистанційного використання також розроблена опціональна система інформування пасажирів (PIS-L). Вона виводить доступність і безпеку на новий рівень. Ця інноваційна система, інтегрована в платформу пандуса, використовує червоне та зелене освітлення з кольоровим кодуванням, чітко вказуючи пасажирам як на стан як дверей, так і на ймовірне увімкнення пандуса, зону якого на цей час слід покинути. Система інтуїтивно зрозуміла та безпечна.

  • Стабільний зелений — безпечний вхід або вихід.
  • Миготливий зелений — пандус або двері в русі.
  • Блимає червоним — триває закриття.

Як двері, так і пандус узгоджені, щоб пасажири завжди мали чітке візуальне уявлення про те, коли безпечно входити або виходити з транспортного засобу. Добре помітні бічні смужки системи покращують доступність для всіх пасажирів і водночас забезпечують більш інклюзивний підхід.

В такій версії для розгортання/складання потрібно всього 8 секунд — пандус швидко ховається у підлозі чи висувається з ніші у ній. Раніше для цього потрібен був певний час, оскільки водієві слід покинути робоче місце, вийти з автобуса, підійти до відкритих дверей і відкрити пандус для заїзду, а потім ця ж операція проводиться для виїзду людини в кріслі колісному.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.