
Модельний ряд Ferrari поповнився новим елегантним купе під назвою Amalfi. Ця новинка є прямим наступником моделі Roma і поєднує в собі високу продуктивність, витончений стиль і щоденну універсальність, залишаючись при цьому вірною духу гран-туризмо.
Ferrari Amalfi отримав візуально «чисту», видовжену й динамічну зовнішність, що створює виразний образ сучасного мінімалізму. Купе вирізняється довгим капотом, великим повітрозабірником у передньому бампері, вузькими світлодіодними фарами, об’єднаними затемненою вставкою, а також виразним заднім спліттером і активним дифузором. Оригінальні задні ліхтарі та майже непомітні сенсори завершують образ.
Переглянути цей допис в Instagram
Особливу увагу приділено кольору кузова — у презентації використано ексклюзивний відтінок Verde Costiera, натхнений узбережжям Амальфі. Але в лінійці доступна і широка палітра кольорів. Автомобіль оснащено 20-дюймовими дисками з шинами Pirelli P Zero або Bridgestone Potenza Sport. Інтер’єр також зазнав суттєвих змін порівняно з Roma.
Салон оформлено в концепції Dual Cockpit — окремі кокпіти для водія й пасажира розділено високим центральним тунелем, виконаним із блоку анодованого алюмінію. У нього інтегровано селектор коробки передач, слот для ключа та бездротову зарядку для смартфонів.
Переглянути цей допис в Instagram
Серед сучасного цифрового оснащення — 15,6-дюймова цифрова панель приладів, центральний 10,25-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також окремий 8-дюймовий екран перед пасажиром. Кермо нової генерації з еволюційним дизайном доповнюють фізичні перемикачі, які залишаються частиною ергономіки Ferrari.
Сидіння забезпечені вентиляцією й масажем, а за звучання відповідає аудіосистема Burmester з 14 динаміками загальною потужністю 1200 Вт. Список систем безпеки та допомоги водієві включає адаптивний круїз-контроль, систему екстреного гальмування, утримання в смузі руху, моніторинг сліпих зон, круговий огляд і розпізнавання дорожніх знаків.
За керування та динаміку відповідає 3,9-літровий бітурбований двигун V8 потужністю 640 к.с. і 760 Нм крутного моменту. У парі з восьмиступеневою роботизованою трансмісією з двома зчепленнями він забезпечує прискорення до 100 км/год за 3,3 секунди та максимальну швидкість 320 км/год, що на 0,1 секунди швидше за Roma.
Важливою інженерною новацією став перепускний клапан з пропорційним керуванням і оновленими звуковими картами, який адаптує звучання двигуна відповідно до умов руху. Система Brake-by-wire відповідає за точне й ефективне гальмування, а інтегрована система Side Slip Control 6.1 координує роботу рульового керування, підвіски, гальм і диференціалу для максимальної керованості та зчеплення з дорогою.
Очікується, що згодом Ferrari представить відкриту версію Amalfi Spider. Дебют цієї моделі має відбутися у 2026 році, й вона зберігатиме всі характеристики купе. Щодо представленого закритого варіанту, то компанія поки що не озвучила ані дату виходу на ринок, ані орієнтовну ціну, хоча неофіційно вважається, що вона стартуватиме щонайменше від 250 тисяч доларів США.