
Дослідження показують, що більшість покупців авто не розглядають нову машину без Apple CarPlay чи Android Auto. Проте деякі виробники досі сумніваються, чи потрібні ці функції у всіх моделях.
Наприклад, General Motors повністю відмовилася від CarPlay та Android Auto у своїй лінійці електрокарів, чим розчарувала багатьох. Rivian і Tesla ніколи не пропонували цих опцій. Тепер і BMW ставить під питання, наскільки CarPlay справді необхідний.
Старший віцепрезидент BMW з розвитку інтерфейсів користувача Штефан Дурах пояснив, що внутрішні дані компанії не підтверджують «міф» про масове використання Apple CarPlay для навігації.
В інтерв’ю BMW Blog він сказав:
«Люди кажуть, що постійно їздять, використовуючи CarPlay для навігації. Я можу сказати — це не так. Ми бачимо, що саме роблять наші клієнти, які елементи керування вони використовують і за яких умов».
За даними BMW, зібраними з понад 10 мільйонів автомобілів, більшість водіїв віддають перевагу вбудованій навігації компанії, а не Apple Maps через CarPlay. При цьому багато хто залишає CarPlay увімкненим, але під час навігації перемикається на систему iDrive. Водночас незрозуміло, скільки користувачів обирають у CarPlay Google Maps чи Waze замість карт BMW.
З виходом моделей iX3 та нової мультимедійної системи iDrive X з функцією Panoramic Drive компанія рухається у бік зменшення підтримки як Apple CarPlay, так і Android Auto.
У липні BMW підтвердила, що «не має планів» підтримувати Apple CarPlay Ultra, приєднавшись до Audi, Mercedes-Benz, Polestar та Volvo. Крім того, новий Panoramic Display від BMW не працюватиме з навігаційними додатками сторонніх розробників, як-от Google Maps чи Waze.
Для покупців, які все ж хочуть інтеграцію з Apple, компанія випустила оновлення CarPlay разом з iOS 26. Воно включає нові віджети, живі активності та розширені можливості для відповідей на повідомлення.