Компанія BMW готує оновлений M350. Шпигунські фото автомобілів

BMW готує прем’єру нової спортивної моделі на базі 3?ї серії — замість M340i вийде оновлений M350. Якщо раніше шанувальники очікували виключно на наступне покоління легендарного M3, то інженери вже активно тестують цю нову версію, що поєднає потужність із практичністю для щоденного використання.

Під капотом M350 залишиться знайомий 3?літровий турбомотор B58 — одна з найнадійніших «шісток» BMW. Водночас очікується підвищення потужності з нинішніх 382 до близько 420 кінських сил, що забезпечить значний приріст динаміки без радикальних змін у конструкції двигуна. Як і раніше, покупцям запропонують як задньо-, так і повнопривідні версії, а трансмісія залишиться автоматичною, з восьмиступеневим «роботом» — відома схема BMW.

Екстер’єр пройде рестайлінг: нова, тонша оптика, переглянуті радіаторні «ноздри», збільшені колеса та чотири вихлопні труби в задній частині — характерний акцент для M?Performance версій. Прототипи, під час тестів, демонстрували саме такі вихлопні елементи, підтверджуючи — новий M350 явно позиціонується як спортивний седан, зберігаючи впізнаваний силует 3?ї серії. При цьому дверні ручки стали прихованими під корпусом, а загальна лінія кузова — більш чіткою та сучасною, у стилі дизайну Neue Klasse, від якого уже переймає риси M3 наступного поколі ння.

Інтер’єр також зазнає суттєвих змін: вже підтверджено, що від традиційної панелі управління в стилі G20 поступово відмовляються на користь мінімалізму. Очікується одна велика панель замість окремих приладів і рядків клавіш, центральний сенсорний дисплей, а також можливий проекційний інтерфейс Panoramic Vision, який відображає інформацію на зразок віртуального лобового дисплея. Стиль салону здається дуже схожим на концепт EV?салону Neue Klasse i3 — чисті лінії, мінімум фізичних кнопок, плавний перехід між формою і функціональністю.

Виробництво моделі заплановане наприкінці 2026 року — ймовірно у листопаді. Цікаво, що в BMW розглядають перенесення складання нової 3?ї серії з Мюнхена до густозаселеного Dingolfing, де, окрім седана, також можуть виробляти універсал G51. При цьому електричні моделі, такі як i3 на архітектурі Neue Klasse, лишаються у Мюнхені.

Попри перехід до нового стилю і технологій, M350 збереже сутність спортивного седана BMW: потужний двигун, конструкторська точність, сучасна інтер’єрна естетика — усе це надасть можливість насолоджуватися динамікою щоденного водіння, не жертвуючи комфортом і ергономікою. З виходом у кінці 2026 року M350 вочевидь стане логічним і потужним кроком між стандартною 3?ю серією та майбутнім M3 G84.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.