Китайські інженери показали електромобіль, який «викидає» батарею під час пожежі. Електромобілі та електрокари

Китайські інженери спільно з Китайським центром технічних досліджень і ремонту транспортних засобів розробили нову систему екстреного викиду акумулятора для електромобілів. Ця технологія призначена для критичних ситуацій, коли літій-іонний блок батареї під час теплового розгону входить у неконтрольовану реакцію і загоряється. Демонстраційне відео показує, як димлячий акумулятор буквально викидається з бічної частини електричного кросовера і приземляється приблизно за шість метрів від транспортного засобу.

Проблема пожеж у літій-іонних батареях електромобілів відома своєю складністю гасіння: для цього часто потрібно тисячі літрів води, і вогонь може швидко поширитися по салону, ставлячи під загрозу життя пасажирів. Розробники запропонували рішення, яке видаляє горючий блок із салону, щоб уникнути поширення полум’я і зменшити ризик для людей. Інженери порівнюють процес з «викидом тосту» з тостера, підкреслюючи швидкість і різкість операції.

Демонстрація проводилася на тестовому електромобілі, зовні схожому на кросовер iCar 03T, однак компанія iCar заявила, що не брала участі у створенні цієї системи. Подібно, виробник автокомпонентів Joyson Electronics також спростував будь-яку причетність до розробки, незважаючи на згадки у медіа. Технічні деталі системи, включно з механізмом вибухового заряду та кріпленням акумулятора, залишаються невідомими.

Відео викликало широкий резонанс і критику в інтернеті та медіа. Автомобільне видання CarScoops охарактеризувало систему як «відповідальність із крилами», підкреслюючи, що викинутий горючий блок може травмувати пішоходів або спричинити займання сусідніх автомобілів. Своєю чергою, Jalopnik у жартівливій формі зазначило: «Можливо, правильна аналогія — не викид варп-ядра, а запуск фотонних торпед».

На сьогодні невідомо, чи планується тестування системи на масових моделях або її комерційне впровадження. Проте розробка викликала дискусії щодо безпеки такої концепції: хоча технологія потенційно зменшує ризик загоряння салону, вона створює нову небезпеку для оточення та може підвищувати ризики травмування або пожежі поруч із транспортним засобом.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.