Китайські автомобілі вперше обігнали Audi та Renault за обсягами продажів у Європі. Новини світового авторинку

Європейський ринок нових легковиків у серпні зріс на 5% — до 790 177 реєстрацій. Зростання забезпечили Німеччина (+5,0%), Польща (+15%), Іспанія (+18%) та Австрія (+25%), свідчать дані JATO Dynamics.

Зазначається, що продажі BEV (електромобілів) зросли на 27%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, і сягнув рекордної частки 20,2% — це на 3,6 процентного пункта вище, ніж роком раніше. Від початку 2025 року в Європі зареєстровано 1,54 млн BEV. На тлі традиційно «тихого» серпня в Італії ефект частки виглядає вищим, зазначив аналітик JATO Феліпе Муньйос.

PHEV (гібридні авто) показали ще сильнішу динаміку — було продано 83,9 тис. одиниць (+59% р/р), їх частка сягнула 10,6%. На тлі вищих тарифів на імпорт BEV китайські бренди активніше зайшли у PHEV: їхні реєстрації зросли з 779 у серпні 2024 року до 11 064. BYD увійшов у ТОП-10 брендів PHEV, а серед моделей у десятці — BYD Seal U, Jaecoo J7 та MG HS.

Загалом на китайські бренди припало понад 43,5 тис. зареєстрованих авто (+121% р/р), що вперше перевищило європейські продажі Audi (41,3 тис.) та Renault (37,8 тис.).

Попри наявність близько 40 марок китавйських авто, на першу п’ятірку — MG, BYD, Jaecoo, Omoda, Leapmotor — припало майже 84% всіх продажів. MG випередив Tesla і Fiat, BYD — Suzuki та Jeep, а Jaecoo й Omoda обійшли Alfa Romeo та Mitsubishi. 

В рейтингу окремих моделей лідирував Volkswagen T-Roc — майже 14,7 тис. реєстрацій (+14% р/р). Його «старший брат» Tiguan став четвертим (+23%), тоді як Hyundai Tucson — шостим (+28%). Попри падіння реєстрацій Tesla Model Y на 38% р/р, вона надалі зберігає статус найпопулярнішого електромобіля Європи за підсумками січня-серпня з відривом майже у 2 тис. авто від другого місця, яке посіла Skoda Elroq. 

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.