Китайський BYD розширює присутність в Європі

Китайський автомобільний гігант BYD зміцнив свої позиції на європейському ринку, відкривши перший дилерський центр у Польщі. Розташований у столиці країни, Варшаві, новий виставковий зал знаменує важливий етап у стратегії BYD щодо розширення своєї присутності на континенті.

Шоурум, який відкрився 6 серпня, є спільним проєктом BYD та Cichy-Zasada, найбільшої групи автомобільних дилерів у Польщі. У травні китайський виробник електромобілів оголосив про поступовий вихід на польський ринок із моделями Seal, Dolphin та Seal U, відомими в Китаї як Song Plus EV. Наразі всі три моделі вже представлені на сайті BYD Poland.

Компанія має амбітні плани щодо подальшого зміцнення своїх позицій у Польщі, з додатковими дилерськими центрами, запланованими у великих містах, таких як Познань, Вроцлав, Краків та Щецин.

Вихід BYD на польський ринок є частиною ширшої стратегії європейської експансії. На сьогодні BYD запропонувала загалом сім моделей у більш ніж 20 країнах Європи, позиціонуючи себе як ключового гравця на європейському автомобільному ринку.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.