«Китайський» Audi A6L e-tron показали на патентних фото. Рекламні тизери нових автомобілів

В Європі новий електричний Audi A6 e-tron представлений виключно у вигляді п’ятидверного ліфтбека, однак для китайського ринку компанія Audi підготувала іншу версію — класичний чотиридверний седан із довгою колісною базою. Це не просто адаптація під локальні смаки, а фактично інший автомобіль із власними характеристиками, обладнанням та навіть електронікою, яка відрізняється від європейської версії.

Китайський Audi A6L e-tron отримав серйозно збільшені габарити у порівнянні з ліфтбеком для Європи. Довжина седана складає 5073 мм, що на 145 мм більше за європейський варіант. Ширина також зросла на 19 мм — до 1942 мм, а висота тепер становить 1522 мм, що на 21 мм вище за стандартний A6 e-tron. Особливо варто відзначити колісну базу — в Китаї її подовжили з 2950 мм до 3076 мм. Це забезпечує більше простору для пасажирів другого ряду, що є важливим фактором для місцевого ринку, де довгобазні версії автомобілів традиційно користуються попитом.

Інтер’єр китайського Audi A6L e-tron також має свої особливості. Основна архітектура салону залишилася подібною до європейської моделі, однак адаптована під вимоги китайського споживача. Зокрема, в оснащення увійшов третій дисплей для переднього пасажира, чого немає в європейських версіях. Крім того, панорамний дах входить у стандартну комплектацію для китайського ринку, тоді як у Європі така опція навіть не пропонується.

Але найбільша відмінність полягає в електроніці. Audi A6L e-tron для Китаю оснащений мультимедійною системою та автопілотом, розробленими у співпраці з компанією Huawei. Ця співпраця триває з 2018 року і дозволила створити цифрову платформу, яка інтегрується з екосистемою Huawei та адаптована до звичок і потреб китайських користувачів. Медіасистема має власний інтерфейс і функціонал, орієнтований на локальні сервіси.

Крім того, китайський Audi A6L e-tron отримав вдосконалений комплекс допомоги водієві, до складу якого входять два лідари, вбудовані у передній бампер (у європейських моделей лідари не передбачені), 12 ультразвукових сенсорів та декілька камер для кругового огляду та автономного керування. За роботу систем відповідає спеціалізований мікропроцесор Huawei MDC 810 із обчислювальною потужністю 400 TOPS (трильйон операцій на секунду), що забезпечує функціонування автопілота високого рівня.

Щодо технічної частини, базова версія китайського Audi A6L e-tron отримала задній привід і один електромотор потужністю 354 кінські сили. Для порівняння, в європейських версіях Audi A6 e-tron пропонуються мотори на 326 або 381 к.с., залежно від конфігурації. Ще однією важливою відмінністю є тяговий акумулятор. Якщо для Європи передбачені батареї на 83 або 100 кВт-год, то китайський седан отримав акумулятор від компанії CATL ємністю 108 кВт-год. Це дозволяє обіцяти запас ходу понад 770 км за китайським циклом CLTC, що є одним із найкращих показників у сегменті.

Виробництво Audi A6L e-tron стартує восени 2025 року на потужностях спільного підприємства Audi-FAW у Китаї. Компанія вже отримала дозвіл від Міністерства промисловості та інформаційних технологій КНР на серійне виробництво та продаж цієї моделі. Старт продажів у Китаї заплановано до кінця поточного року.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.