Китайський кросовер Neta V отримав нуль зірок в краш-тесті Asean NCAP. Краш-тести та рейтинги безпеки автомобілів

Бюджетний електричний кросовер Neta V, що збирається в Китаї, виявися небезпечним як для пасажирів в салоні, так і для пішоходів, оскільки його кузов виявився занадто слабким. Експерти Asean NCAP надали йому 0 зірок за результатами краш-тестів.

Neta V — модель початкового рівня, що була розроблена компанією Hozon Auto. Після рестайлінгу у 2023 році автівка отримала назву Neta Aya. Цей компактний кросовер має низьку вартість, що починається від 12 тисяч доларів. Окрім китайського ринку, він також продається в Малайзії, Брунеї, Індонезії та Таїланді.

Звичайно ж, за таку невисоку ціну потенційний покупець отримує досить скромний список оснащення: в максимальній версії потужність Neta V становить всього 95 кінських сил. Водночас заявлений запас ходу становить до 400 кілометрів за циклом CLTC.

Проте, з опцій безпеки автівка має лише дві подушки безпеки, ABS, ESP та простий круїз-контроль. Ймовірно, це стало однією з основних причин, чому Neta V провалила краш-тест Asean NCAP.

Експерти зазначили, що кросовер має слабкий захист пасажирів під час фронтального краш-тесту. За даними Asean NCAP, манекен водія отримав «поганий захист голови, шиї, грудей і гомілки». Також окремі бали було знято за те, що електромобіль не обладнаний такими необхідними опціями, як натягувачі ременів безпеки чи обмежувачі навантаження на ремені.

Загалом, Neta V отримала 7,89 бала з 20 можливих за захист пасажирів, 13,51 бала за захист дітей, лише 7,14 бала за системи безпеки й 0 балів за захист пішоходів та мотоциклістів. Фінальний бал склав 28,55 зі 100 можливих, що призвело до присвоєння нульової оцінки.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.