
Китайський бренд 212, який належить компанії BAW (Beijing Automobile Works), офіційно розпочав продаж дизельної версії свого культового позашляховика 212 T01 Diesel. Цей варіант став справжнім подарунком для шанувальників класичних «залізних» всюдиходів, які цінують не гібриди чи електрифіковані кросовери, а справжню дизельну потугу з перевіреною механікою. Вартість новинки становить 165 900 юанів, що еквівалентно приблизно 22 800 доларів США.
На відміну від численних конкурентів, які намагаються перевести свої моделі на електротягу, BAW 212 залишився вірним традиціям — і це стало своєрідною заявою про відданість класичним цінностям справжнього позашляховика. Дизельна модифікація отримала 2,0-літровий турбодвигун потужністю 125 кВт (170 к.с.) і максимальним крутним моментом 415 Нм, який доступний вже з 1500 об/хв. Така характеристика забезпечує автомобілю потужну тягу на низьких обертах, що особливо важливо під час руху бездоріжжям або буксирування важких причепів.
В парі з двигуном працює 8-ступенева автоматична коробка передач ZF, розрахована на навантаження до 500 Нм, а також інтелектуальна система повного приводу part-time 4WD з блокуванням диференціалів. Така трансмісія дозволяє впевнено долати підйоми, глибокі колії, круті спуски і навіть буксирувати причепи масою до 2,5 тонн.
Дизайн моделі залишається вірним спадщині легендарної серії 212 — класичний квадратний кузов, прямі лінії, виступаючі крила і ретро-фари створюють непідробний характер армійського позашляховика. Над передньою оптикою розташовані спеціальні антиавіаційні фари, які можуть повертатися на 180° вліво та 30° вправо при швидкості до 60 км/год. Така деталь не лише додає антуражу, а й нагадує про військове коріння бренду.
Габарити нового 212 T01 Diesel становлять 4705 x 1895 x 1936 мм, колісна база — 2860 мм. Кути в’їзду та з’їзду дорівнюють 40° і 36°, кліренс — 235 мм, а глибина броду, який автомобіль здатен подолати, сягає 850 мм. У задній частині кузова розміщене зовнішнє запасне колесо, що додає класичного вигляду і практичності. Автомобіль має паливний бак об’ємом 80 літрів, що разом з економічною витратою — лише 8,5 л/100 км — забезпечує запас ходу понад 800 км.
Інтер’єр новинки поєднує традиційний жорсткий стиль із сучасними технологіями. У салоні залишили фізичні кнопки, що цінують досвідчені водії, але водночас авто оснащене повністю цифровою панеллю приладів, підвісним центральним екраном мультимедійної системи та сучасними системами допомоги водію. Серед них — утримання в смузі руху, попередження про фронтальне зіткнення, підігрів керма і вентиляція передніх сидінь.
Виробник подбав і про комфорт задніх пасажирів: попри конструкцію з переднім і заднім жорсткими мостами, 212 T01 Diesel пропонує достатньо зручний простір у другому ряду сидінь. Це рідкість для подібного типу машин, що ще раз підкреслює вдалі інженерні доопрацювання моделі.
Візуально та технічно новий 212 вирізняється серед сучасних електрифікованих позашляховиків — він навмисно ігнорує тенденції гібридизації і залишається «чистокровним» дизельним всюдиходом. Замість блискучих декоративних елементів, підсвічування чи електронних екранів по всьому салону, у ньому — суцільний чорний пластик, міцні матеріали та максимальна функціональність. Цей підхід створює атмосферу справжнього інструмента для подорожей, а не міського гламурного SUV.
Під капотом працює дизельний двигун виробництва Foton Cummins, що разом із трансмісією ZF та роздавальною коробкою BorgWarner формує надзвичайно надійну комбінацію, готову до будь-яких умов. Завдяки цій техніці позашляховик демонструє вражаючу прохідність і стабільність навіть під великим навантаженням.
212 T01 Diesel доступний у 11 варіантах кольору кузова, серед яких не лише традиційний військовий зелений, а й сучасні відтінки, що дозволяють адаптувати образ автомобіля до міських умов. Також покупцям пропонують шестирівневу програму бонусів при купівлі, що включає розширену гарантію та сервісні привілеї.