Завдяки камерам фіксації в Україні на аварійних ділянках доріг кількість ДТП зменшилася в 5 — 8 разів. Камери та радари поліції на дорогах України

Завдяки камерам фіксації швидкості в Україні на аварійних ділянках доріг кількість дорожньо-транспортних пригод зменшилася в 5-8 разів. Також на дорогах знизилися рівень смертності та кількість постраждалих. Як пишуть Богдан Драп’ятий та Леонід Тимченко у статті «Система відеомоніторингу: як правильно законодавчо врегулювати, щоб посилити внутрішню безпеку», це позитивний приклад упровадження новітніх технологій у безпекову інфраструктуру.

Проте вони визнають, що й ці технології далекі від досконалих, адже деякі водії зменшують швидкість на ділянках дороги, де встановлено камери, а далі збільшують її.

«І в цьому питанні ми можемо знайти раціональне й дієве технічне рішення, яке також потребує внесення законодавчих змін, що дадуть змогу вимірювати середню швидкість та автоматично визначати, з якою середньою швидкістю рухався автомобіль із пункту А до пункту Б», — пишуть Драп’ятий та Тимченко.

Вони додають, що такий законопроєкт, який розробили фахівці МВС і Національної поліції спільно з народними депутатами, зареєстровано у Верховній Раді (реєстраційний номер 11029). У відомстві сподіваються, що його також буде ухвалено.

Сьогодні в Україні налічується 70 тисяч камер відеоспостереження, однак єдиної системи їх функціонування немає. Зокрема, всі вони працюють без єдиних стандартів, що робить камери малоефективними для запобігання та розкриття злочинів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.