Електромобіль Mercedes-Benz eSprinter отримав два варіанти силової установки. Електромобілі та електрокари

Електричний фургон Mercedes-Benz eSprinter отримав незначне оновлення, яке переважно стосувалось роботи програмного забезпечення, та оновлену ціну в зв’язку з початком нового модельного року на багатьох ключових ринках.

Комерційний електромобіль має колісну базу у 4318 мм, а також вантажопідйомність 1190 кг. Покупці також знайдуть 13 819 літрів вільного місця у вантажному відділенні. У Mercedes-Benz не оприлюднили подробиць про список базової комплектації. Але відомо, що новинка в початковій комплектації оснащена круїз-контролем і водійським сидінням з підігрівом.

Клієнти також можуть отримати 10,25-дюймову інформаційно-розважальну систему MBUX, яка може похвалитися спеціальною навігацією для електромобілів. У Mercedes заявили, що система може оновлювати запас ходу в режимі реального часу залежно від поточної дорожньої ситуації та топографії маршруту, а також планувати найкращу можливу стратегію заряджання, щоб дістатися до місця призначення якомога швидше або мати бажаний рівень заряду у пункті призначення.

Машина приводиться у рух енергією, що схована у літій-залізо-фосфатній батареї ємністю 113 кВт.год, яка живить встановлений ззаду електродвигун потужністю 134 к.с. і крутним моментом у 400 Нм. Клієнти також обрати машину з 201-сильним електромотором.

У Mercedes-Benz зазначили, що електричний фургон може проїхати на одному заряді батареї до 400 км за циклом WLTP. Незважаючи на це, акумулятор може заряджатися від 0 до 100% приблизно за 12,5 годин за допомогою зарядного пристрою 240В/32А.

Цікаво, що стандартно модель поставляється з підтримкою лише повільної зарядки на 50 кВт, але клієнти можуть оновити її до 115 кВт за 593 долари.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.