Електричний Renault Twingo вперше засвітився на тестах. Шпигунські фото автомобілів

Компанія Renault готує до дебюту абсолютно нову електричну версію популярного у 90-х компактного хетчбека Twingo. Цей автомобіль стане найдоступнішою електромоделлю бренду, орієнтованою на покупців з обмеженим бюджетом, адже його орієнтовна ціна становитиме менше 20 тисяч євро. Офіційна презентація серійної версії очікується до кінця 2025 року, а старт продажів намічений на 2026-й.

Новий Renault Twingo створено на базі однойменного концепту Twingo E-Tech, який раніше демонструвався широкій публіці. Закамуфльовані тестові зразки вже проходять дорожні випробування, і фотошпигуни зафіксували їх під час цих заїздів. Зовнішній вигляд серійного авто максимально наближений до концепта і зберігає характерний ретро-дизайн із впізнаваними рисами оригінального Twingo з 1990-х років.

Кузов автомобіля має яйцеподібну форму, короткий капот, круглі передні фари та незвичну архітектуру задніх ліхтарів, що стилістично відсилає до класичної моделі. Проте деякі елементи серійного Twingo все ж відрізняються від шоу-кара. Зокрема, зарядний порт, розташований на правому передньому крилі, має змінену форму і знаходиться на іншій стороні автомобіля, ніж у концепту. Замість прихованих ручок дверей, як у прототипа, серійна модель отримала класичні зовнішні ручки. Також іншим є дизайн колісних дисків.

Водночас інтер’єр нового Twingo поки залишається загадкою — шпигунські знімки не дозволяють зазирнути всередину автомобіля. Проте концепт Twingo E-Tech мав 7-дюймову цифрову панель приладів, мультимедійну систему з 10,1-дюймовим дисплеєм та цілу низку сучасних систем допомоги водієві. Ймовірно, серійна версія отримає подібне оснащення, адаптоване під бюджетний сегмент.

Щодо технічної частини, офіційні характеристики нового Renault Twingo поки не розголошуються. Водночас очікується, що він буде оснащений тією самою силовою установкою, що й модель Renault 5, з якою він поділяє спільну платформу. Йдеться про електродвигун потужністю 94 к.с. і акумуляторну батарею ємністю 40 кВт-год, що забезпечить достатній запас ходу для щоденних міських поїздок.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.