Електричний фургон Ford E-Transit Custom оновили. Електромобілі та електрокари

Американська марка Ford, яка з 2023 року випускає друге покоління Transit/Tourneo Custom на турецькому заводі у Кочаелі, продовжує активно модернізувати свої електричні фургони. Актуальна сімейство вже пропонувала широкий вибір силових установок — від 2,0-літрових дизельних моторів до plug-in гібридів та повністю електричних версій. Однак на фоні різкого посилення конкуренції у сегменті малотоннажних електрофургонів Ford вирішила значно оновити свої «зелені» моделі. Ще влітку 2025 року компанія анонсувала появу повного приводу, а тепер європейські під розділи офіційно підтвердили деталі технічного оновлення для E-Transit Custom та пасажирського E-Tourneo Custom.

Наразі електричні версії пропонуються з єдиним електромотором на задній осі, у трьох ступенях потужності — 136, 218 або 285 к.с. Тепер же модель отримує опцію повного приводу, де додатковий електромотор буде встановлено на передній осі. Така конфігурація суттєво покращить тягу на слизьких дорогах і розширить функціональність фургона для бізнесу, що працює у складних умовах. Повноприводний варіант стане важливою конкурентною перевагою, адже у цьому класі AWD-рішення зустрічаються нечасто, а для електрофургонів — тим більше.

Але найпомітнішим оновленням стала модернізована тягова батарея. Замість попередніх 64 кВт-год E-Transit Custom отримує новий акумулятор корисною ємністю 71 кВт-год. Як зазначає Ford, це дозволило збільшити запас ходу приблизно на 10%. За європейським циклом пробіг без підзарядки тепер складає до 370 км. У офіційній документації Ford Europe (посилання на іспанську прес-службу) уточнюється, що така батарея стане доступною для фургонів, які почнуть виробляти на початку 2026 року, а одночасно те саме оновлення отримає і пасажирський E-Tourneo Custom.

Компанія також модернізувала систему швидкої зарядки. Новий 125-кіловатний зарядний пристрій постійного струму дозволяє поповнити запас енергії з 10 до 80% приблизно за 25 хвилин, що на 14 хвилин швидше, ніж у попередньої версії. Це досягнуто завдяки оптимізації охолодження батареї та оновленому програмному забезпеченню. Крім того, власники поточних моделей також отримають відчутне прискорення зарядки завдяки OTA-оновленням: час зарядки для варіантів зі старою батареєю 64 кВт-год скоротиться приблизно до 24 хвилин.

Покращення торкнулися й операцій з частковою дозарядкою. Наприклад, поповнення запасу ходу на 111 км тепер займає приблизно 10 хвилин — важлива перевага для бізнесу, де кожна хвилина простою фургона означає втрати продуктивності. Ford наголошує, що саме безперервне вдосконалення моделей та підтримка через Ford Pro є частиною філософії компанії у роботі з корпоративними клієнтами.

У Ford підкреслюють, що подальший розвиток E-Transit Custom є стратегічно важливим для бренду. Це один з найуспішніших вантажних автомобілів у Європі та абсолютний лідер у Великій Британії у 2024 році. Тому компанія робить ставку на те, щоб власники отримували максимальний ефект від фургонів протягом усього строку експлуатації, а модернізації — як апаратні, так і програмні — дозволяють підвищити продуктивність без необхідності купувати нову машину.

Поява оновлених моделей у дилерській мережі очікується на початку наступного року, а перші фургони з повним приводом та новою батареєю будуть доступні вже з 2026 року.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.