Дослідження показало, чому люди не готові купувати електромобілі. Електромобілі та електрокари

Американський підрозділ MINI провів опитування серед жителів США з метою з’ясувати їхнє ставлення до електрокарів.

Як з’ясувалося, є кілька причин, які зупиняють споживачів від покупки електрокара. Основний стримуючий фактор — висока ціна. Принаймні саме дорожнеча електроавто зупиняє 44% респондентів.

Також 18% учасників опитування стримуючим фактором назвали відсутність розвиненої мережі громадських зарядних станцій.

Обмежений запас ходу електромобілів зупиняє від покупки таких моделей лише 15% респондентів.

Цінник — головне, що зупиняє багатьох від покупки електрокара. Більшість споживачів, а саме, 58%, готові розглянути покупку електромобіля лише в тому випадку, якщо його ціна аналогічна або навіть нижча порівняно з автомобілем із класичним ДВЗ, зазначають експерти.

Учасниками опитування стали 1010 осіб віком від 18 років.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.